Sympatia
Forelsket i forumet
Utbygger i det nye området vårt har etter press på hva han hadde skrevet i kontraktene når vi kjøpte tomtene satt opp et lekestativ, for meg så virker det som han bare satt opp det første og beste lekestativet han fant på Byggmakker. Se lekestativer fra Byggmaker her For det første så syns jeg stigen til sklien er for bratt og farlig for 2 åringen min, for stor avstand mellom trinnene også. Så lurer jeg litt på at huskene har jo tau,men ofte har "offentlige" husker kjetting, er vel pga kvelningsfare. Eller?
Jeg vet lite om dette, og stusser på at det er et slik lekestativ som er på fellesen vår, meninga er at senere skal velet i området vedlikeholde det.
Men er et slik stativ lov? Regler for dette?
PS: Mannen og jeg lurte på tidligere¨å kjøpe et slik stativ til vår eiendom, men vi følte trappa til sklien ikke var trygg nok til lillegutt.
Jeg vet lite om dette, og stusser på at det er et slik lekestativ som er på fellesen vår, meninga er at senere skal velet i området vedlikeholde det.
Men er et slik stativ lov? Regler for dette?
PS: Mannen og jeg lurte på tidligere¨å kjøpe et slik stativ til vår eiendom, men vi følte trappa til sklien ikke var trygg nok til lillegutt.