Registrering av navn

Hmm.. 16 dager siden jeg fikk melding om at navnet er godkjent, og enda har jeg ikke fått attesten i posten.

Mld kom idag etter 2uker i altinn og det ligger nå hos pappa for godkjenning :-)

Her måtte ikke pappan godkjenne :s hvorfor må noen pappaer godkjenne?

Nå kom endelig vår også. To og en halv uke siden fødsel...:)

Så rart. Pappaen måtte godkjenne her også.

Hmm... vet vi ikke var registrert samboere når farskapserklæringen ble sendt inn, da han enda hadde adresse på studiestedet sitt siden han ikke var ferdig.
Vi har sendt inn en sånn samboererklæring slik at vi begge får foreldreansvaret, kan være fordi det kun står på meg nå? Himmeloghav.... angrer nå på at vi ikke gifta oss først xD

Her måtte ikke pappan godkjenne :s hvorfor må noen pappaer godkjenne?
Det står på altinn hos meg at foreldre med felles foreldreansvar må begge være enige i navnevalget. Så da har kanskje ikke dere reg felles ansvar?

Det står på altinn hos meg at foreldre med felles foreldreansvar må begge være enige i navnevalget. Så da har kanskje ikke dere reg felles ansvar?

Nei det er det jeg har konkludert med da vi sendte inn et skjema her om dagen for å få det :) mannen hadde enda adresse på studiestedet da fedreerklæringen ble sendt inn ;)

Ja...her er det store forskjeller ute og går. Lillegull er nå 4 uker og skatteetaten har ikke mottatt fødselsmelding fra UiS enda en gang!!! Ringte i dag og purret på dem, men 4 uker før de får sendt denne meldingen er visstnok helt normalt, så det så...:/ Men kunne trøste meg med at det nok var rett rundt hjørnet :/

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Fikk det etter 11 dager. Fikk e-post og sms kl 4 på natta :P

Back
Topp