Registrering av navn

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Hvor lang tid tok det før du fikk registrert navn? Jeg venter fortsatt på det inne på altinn.no på innboksen

Fikk dere fødselattesten ganske rett etterpå?

Lurer på om vi fikk melding når han var 11 dager :) Også har vi ikke hentet posten på noen dager, så vet ikke om vi har fått fødselsattesten :P

Vi fikk tilgang til registrering av navn etter ca 3 uker. Navnevalget er nå til godkjenning hos pappaen.

Vet ikke noe om hvor lang tid det kommer til å ta med fødselsattesten etterpå.

Vi fikk meldning fra Altinn når han var 2 uker. Når han var 3 uker så var vi ferdig med saken.

Det tok to dager fra vi søkte til navnet var godkjent. Kan godt hende fødselsattesten ligger i posten, har ikke sjekka den på 2-3 dager :p

Fikk det i posten for ca 1 veke sidan! Då var han under to veker! Sendte det inn før helga, fikk svar mandag trur eg det var ;) fødselsattesten kom denne veka og ;)

Vi har allerede fått registrert navn og mottat fødselsattest og jentene våre er jo født samme dag. Fikk sms om at vi kunne registrere navn på altinn når hun var 5 dager

Vi har fått, men ikke registrert enda :) Tenkte å gjøre det ikveld :)

Han var vel 2 uker da vi fikk registrert! Navnet ble godkjent dagen etter at pappaen hadde godtatt navnet. Også kom fødselsattesten en eller to dager etter det :p syns det gikk grådig fort!

Vi har allerede fått registrert navn og mottat fødselsattest og jentene våre er jo født samme dag. Fikk sms om at vi kunne registrere navn på altinn når hun var 5 dager
Har ikke vi fått!!! Hvordan fikk du registret? Gjennom innboksen?

Her fekk eg tekstmelding når han va 9 daga(18.okt), om at eg kunne gå på altinn å registrera navnet hans. Blei ikkje gjort før på torsdag(6.nov), då måtte mannen og godkjenna, og fekk bekreftelse på at navnet va godkjent 2 daga ette(8.nov) :)
Rekne med fødselsattesten kjeme i posten mandag eller tirsdag :)

Alt var i orden før han var 2 uker.

Har ikke vi fått!!! Hvordan fikk du registret? Gjennom innboksen?
Fikk sms om å logge inn på altinn.no, der ligger slik registreringsskjema

Fikk melding av Altinn etter 9 dager om at vi kunne registrere, og fikk brevet i posten 2 dager etterpå :)

Venter og venter

Snuppa vår er to uker og vi har enda ikke fått noe skjema i innboksen på altinn..

Oki... Da er det sikkert forskjellig stedet man er fra :)

Endelig kom registreringen av navn :) på to ukers dagen hennes :)

Back
Topp