Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også vært inne på Altinn og fått navnet godkjent og fødselsattest har vi mottatt
Det varierer veldig, både ift sykehuset, skattekontoret og posten.Takk for svar. Syntes det er rart at jeg ikke har fått noe brev eller mail ennå for baby er 3 uker i dag
Er kirka virkelig så vanskelig at de må ha bekreftelse på navn for å døpe ungen?Har er baby 2 måneder og vi har enda ikke fått godkjent navnet
Kjenner jeg er litt stresset , vil jo gjerne starte med invitasjoner til dåpen snart.
Noen som vet hvor man kan ringe for å sjekke ut ?
Ja. De kan ikke døpe henne dersom navnet ikke er blitt godkjent.Er kirka virkelig så vanskelig at de må ha bekreftelse på navn for å døpe ungen?
Men ville ringt og hørt, vi fikk bekreftelse dagen etter, på sms av alle ting
"Hvem" ringte du ?Er kirka virkelig så vanskelig at de må ha bekreftelse på navn for å døpe ungen?
Men ville ringt og hørt, vi fikk bekreftelse dagen etter, på sms av alle ting
Ja. De kan ikke døpe henne dersom navnet ikke er blitt godkjent.
"Hvem" ringte du ?
Det som er casen her.
Aner ikke hvem jeg skal kontakte.
Har er baby 2 måneder og vi har enda ikke fått godkjent navnet
Kjenner jeg er litt stresset , vil jo gjerne starte med invitasjoner til dåpen snart.
Noen som vet hvor man kan ringe for å sjekke ut ?
Fødselsattesten har jeg, den fikk jeg på sykehuset- men har ikke fått navnet bekreftet/godkjent enda.Det var rart. Her sendte vi papirene på mandag og fikk fødselsattesten i dag
Sent from my iPhone using BV Forum