Er han registrert med riktig mobilnummer? Kanskje det er derfor han ikke har fått beskjed om å godkjenne?Jeg fikk også melding fra altinn mens jeg var på barsel, men far har enda ikke fått beskjed om å gå inn og godkjenne...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er han registrert med riktig mobilnummer? Kanskje det er derfor han ikke har fått beskjed om å godkjenne?Jeg fikk også melding fra altinn mens jeg var på barsel, men far har enda ikke fått beskjed om å gå inn og godkjenne...
Her leverte vi farskaps erklæring på sykehuset,jeg fikk melding av altinn etter 3 dager,men far sto ikke registrert og han har ikke fått noe melding..Vi tenkte at d bare tok litt tid med papirene,så leverte inn navnet allikevel,og regnet med d var i orden innen fødsels attesten kom.Idag kom fødsels attesten i posten,med kun mitt navn registrert..Kjenner jeg blir oppgitt at ting ikke funker som de skal..Må vi begge møte opp på nav nå?Noen som vet?
Ja han har fått melding om skattemeldingen så da burde de ha riktig kontaktinfo...Er han registrert med riktig mobilnummer? Kanskje det er derfor han ikke har fått beskjed om å godkjenne?