Registrere navn

Her leverte vi farskaps erklæring på sykehuset,jeg fikk melding av altinn etter 3 dager,men far sto ikke registrert og han har ikke fått noe melding..Vi tenkte at d bare tok litt tid med papirene,så leverte inn navnet allikevel,og regnet med d var i orden innen fødsels attesten kom.Idag kom fødsels attesten i posten,med kun mitt navn registrert..Kjenner jeg blir oppgitt at ting ikke funker som de skal..Må vi begge møte opp på nav nå?Noen som vet?

Her leverte vi farskaps erklæring på sykehuset,jeg fikk melding av altinn etter 3 dager,men far sto ikke registrert og han har ikke fått noe melding..Vi tenkte at d bare tok litt tid med papirene,så leverte inn navnet allikevel,og regnet med d var i orden innen fødsels attesten kom.Idag kom fødsels attesten i posten,med kun mitt navn registrert..Kjenner jeg blir oppgitt at ting ikke funker som de skal..Må vi begge møte opp på nav nå?Noen som vet?

Vi måtte begge to dra på NAV når pappaen skulle erklære farskapet. Vi gjorde dette mens jeg gikk gravid. Tror riktig nok at hvilken som helst gravid person kunne vært med barnefar, for de sjekket ikke noe legitimasjon på meg. :p

Med det samme jeg la inn navnet til sønnen vår mottok barnefar SMS om at han måtte logge inn på altinn for å godkjenne.

Ser at jeg fikk melding fra Altinn 3 dager etter fødsel og så ble navnet godkjent 2 dager etter innsendt melding. Tipper man kan hente opp skjemaet manuelt for de av dere som ikke har fått det tilsendt på Altinn ennå.

Back
Topp