Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ¤Tammis¤
Den har ikke ryket enda?? Forda går hele girkassatil hell og prisen da kan fort bli 20-30 store flygende lapper.
Bare reima bør jo ikkekoste mye
ORIGINAL: snikende ullteppe
skifte før ei stund tbake på den gamle bilen min
å bet ca 3500kr
d e væl diselbila som før ødelagt motor om den ryker ikkje bensin bila
ORIGINAL: Apeloffen returns
ORIGINAL: snikende ullteppe
skifte før ei stund tbake på den gamle bilen min
å bet ca 3500kr
d e væl diselbila som før ødelagt motor om den ryker ikkje bensin bila
Æ veit ikkje.. Han sa iallfall at bilen blei bare å stoppe.. Ingenting som blei ødelagt,bortsett fra reima da[;)] Va heilt tilfeldig at æ fikk vite d også.. Svinga innom en fest i går, så kom d sprenganes en kar på glattisen å ba mæ åpne panseret, peila olja mi og sa at æ måtte få skifta reim[:D]
ORIGINAL: Fridasinmamma
Hmmm.. de prisene som blir nevnt her er mye mindre enn hva jeg har fått beskjed om at det koster.. våres bil kostet det nesten 10 000 kr å gjøre det på.. så hvis noen her har fått det til 2000-3000 kr så er de svært heldige[:-][8|]
ORIGINAL: Hege79
Hmmm.. de prisene som blir nevnt her er mye mindre enn hva jeg har fått beskjed om at det koster.. våres bil kostet det nesten 10 000 kr å gjøre det på.. så hvis noen her har fått det til 2000-3000 kr så er de svært heldige[:-][8|]
Hvilken bil har du?
Sambo sier det er jævlig dyrt på noen biler.
Men ikke på en 86 Toyota corolla[:D]
Hvilken bil har du?
Mye mulig[;)] Vi har en passat 2003 model.. men var snakk om å bytte registerreim på min tidligere bil også.. som var en Nissan Cherry 85 mod.. og det kom på rundt 6000 kr.. så det gadd jeg ikke.. og solgte den billig[:)] Meeen, det er mye mulig at man kan få det så billig.... bare syntes det hørtes svært billig ut. Men bra det da.. om det er så billig[;)]
Hvilken bil har du?
Mye mulig[;)] Vi har en passat 2003 model.. men var snakk om å bytte registerreim på min tidligere bil også.. som var en Nissan Cherry 85 mod.. og det kom på rundt 6000 kr.. så det gadd jeg ikke.. og solgte den billig[:)] Meeen, det er mye mulig at man kan få det så billig.... bare syntes det hørtes svært billig ut. Men bra det da.. om det er så billig[;)]
"TDI da sikkert?" svarte mekaniker-sambo[:D]
(Han jobber på vw-verksted)