Regelmessige mensensmerter

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
Jeg ligger her med regelmessige mensensmerter, ikke spesielt sterke, men på og av regelmessig. Jeg blei satt i gang sist, så har ingen erfaring med å gå hjemme og vente på rier .er vel gjerne bare kynnere...eller?!

Med nr en begynte fødselen slik.:) kan være første fase i fødsel, men kan ta tid eller stoppe opp, men mulig kynnere også! Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sånn startet min forrige fødsel også. Men har hatt det sånn noen kvelder, uten at noe har skjedd her..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan ikke si hva det er, for jeg har ikke født før.
Men spennende å se åssen det/om det utvikler seg :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Foreløpig det samme....! Har sovi litt i mellomtida, er ikke SÅÅÅ vondt, men ikke behagelig heller

Spennende da! Min forrige fødsel startet også på denne måten. Hadde sånne menssmerter i et døgn ca og så tok de seg opp :-)

Det er sånn det har startet med meg de to gangene tidligere.
Startet jevnt og nesten umerkelig for så å øke så mye i styrke at jeg til slutt ikke klarte å sove. Da var det ca 5 min imellom så da reiste vi inn til føden.

Lurer også veldig på hvordan det går ;)

Hos meg startet det også på den måten. Hadde det i 5-6 timer og da var det 7 cm opning.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så hyggelig fortsatt det samme i grunn! Litt på og av, men kan ikke skjønne at det skal være sånn i to uker til...!!! Håper det tar seg opp irriterende med bare sånne halvsmerter!! Takk for at dere deler erfaringer!!!!

Husk å hvile deg når du kan, godt å være på + siden når fødselen plutselig starter på "orntlig". ;)
jeg har ellers hørt at rolig gange eller sex kan også stimulere fortgang i fødselen hvis disse murringene er første fase... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp