Regelmessige kynnere

Lillytator

Forelsket i forumet
MayDay2021
✨️Julestjernene2023✨️
Noen andre som sliter med regelmessige kynnere? :wideyed:
Er uke 29 i morgen og har ved ett par kvelder hatt regelmessige kynnere over tid.. nå i kveld varer de 1,5 min og kommer med typ 3 min i mellom.. hadde det slik med forje også, men det var mye senere da.. men er kanskje helt normalt når man er fjerdegangsfødende? :playful: De tar seg ikke opp liksom, så er ganske sikker på at det bare er kynnere..
 
Noen andre som sliter med regelmessige kynnere? :wideyed:
Er uke 29 i morgen og har ved ett par kvelder hatt regelmessige kynnere over tid.. nå i kveld varer de 1,5 min og kommer med typ 3 min i mellom.. hadde det slik med forje også, men det var mye senere da.. men er kanskje helt normalt når man er fjerdegangsfødende? :playful: De tar seg ikke opp liksom, så er ganske sikker på at det bare er kynnere..
Er også blitt mer og mer plaget med dette :) Også endel på natten. Men hjelper ennå å gå på do eller prøve å slappe mer av når det blir mange. Tar seg heller ikke opp her :) 29+2 i dag her.
 
Samme her! 29+0 idag. Hjelper også å gå på do når det er som verst! Ikke vonde og tar seg ikke opp, men kraftige og mange. Har litt mensmurringer av og på og. Var inne til sjekk i uke 26 pga det samme forrige svangerskap og det påvirket ikke livmorhalsen, så regner med at jeg bare får mye kynnere tidlig..
 
Fikk det samme her. Er tredjegangsfødende så fått det tidligere enn forrige gang. Var regelmessige kynnere og menssmerter i nesten 3 uker før det ga seg. Begynte uke 27. Nå er det litt bedre og jeg er i uke 31 :)
 
Håper jeg slipper å ha det hver kveld! Er så kavsomt:p hadde regelmessig i uke 28 forje gang, men da var det rier som påvirket livmorhalsen, men tror ikke det er det denne gangen da. Sist var det mye sterkere og jeg forstod liksom med en gang at det var noe annet enn kynnere:playful:
Men godt jeg ikke er den eneste da i hvertfall! :hilarious:
 
Back
Topp