Hvordan går det med deg?
-Fra appen-
-Fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?
-Fra appen-
oisann skjer det noe?
Han kan godt vente litt til jaDet skjer heldigvis intet, men baby ligger i setet og livmoren min øver seg flittig sier legen min. At det derfor kan kjennes litt ekstra![]()
Så foreløpig ingen ting enda, og godt er det
Søte jenter dere som tenker på meg ♡
selvfølgelig lurer vi på hvordan det går med degDet skjer heldigvis intet, men baby ligger i setet og livmoren min øver seg flittig sier legen min. At det derfor kan kjennes litt ekstra
Så foreløpig ingen ting enda, og godt er det
Søte jenter dere som tenker på meg ♡
Oi, håper babyen holder seg i magen litt til!Wwæææh litt blod på papiret etter toalettbesøk i ettermiddag, nå ligger jeg dønn iro med bena høyt og kniper xD
Spennende tider! Snakket med føden?Wwæææh litt blod på papiret etter toalettbesøk i ettermiddag, nå ligger jeg dønn iro med bena høyt og kniper xD
Spennende tider! Snakket med føden?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ok! Håper bebis holder seg inne litt til xxxNei det var så lite at jeg ser det litt ann, ingen kynnere eller noe annet som skjer atm![]()
Har du snakka med føden?
-Fra appen-
Oioi... Dette er jo spennende!Nope, får ringe dem om det skjer noe merJeg er så ikke klar helt enda xD gi meg bare noen fååååå dager til
![]()
Oioi... Dette er jo spennende!
Sent from my iPhone using BV Forum
He he får bare ligge i ro og knipe da ^^Nope, får ringe dem om det skjer noe merJeg er så ikke klar helt enda xD gi meg bare noen fååååå dager til
![]()