Regelmessige kynnere

tonjecathrine

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Septembergull'17
Har hatt så og si regelmessige kynnere i hele dag, med vonde tak i ryggen. Kjenner jeg blir litt nervøs, selv om det har roet seg litt de siste 2 timene...
Herre min hatt og klaske mine klappmus, håper han holder seg der inne iallefall 2 uker til!

Har du tatt tiden på de, og tiden i mellom? Jeg har hatt mye vonde kynnere i det siste, men de er uregelmessige, så vil tro at det er sånne maserier. Eller mye modning av noe slag. Du må kontakte føden hvis det ikke gir seg da :)

Har ikke tatt tiden, kanskje en halvtime mellom hver (hadde en sånn langvarig kynner med tak i hver periode under hockymatchen) Tenkte jeg skulle se ann natta, har ikke gått noe vann eller blod eller slim enda, så håper det roer seg :)

Har du tatt tiden på de, og tiden i mellom? Jeg har hatt mye vonde kynnere i det siste, men de er uregelmessige, så vil tro at det er sånne maserier. Eller mye modning av noe slag. Du må kontakte føden hvis det ikke gir seg da :)
Glemte å sitere ovenfor :)

Har ikke tatt tiden, kanskje en halvtime mellom hver (hadde en sånn langvarig kynner med tak i hver periode under hockymatchen) Tenkte jeg skulle se ann natta, har ikke gått noe vann eller blod eller slim enda, så håper det roer seg :)
Får håpe det bare er sånne maserier og ikke noe baby riktig enda! :) Får håpe det roer seg ila natta:)

Det er en spennende og usikker tid på kynnere og rier nå. Kjenner ikke til noe selv, men forstår det er litt forvirrende om hva en skal tro er på gang.

Håper det går bra med deg. Klem

Hvordan går det med deg? Sender over en klem! ♡
Håper det går bra med deg. Klem

Det går bra her, har begynt å få en litt sånn merkelig følelse nedentil, vet ikke om det er nedpress eller hva det er.... og det kom slim ista på papiret på toalettet. Herreminhatt... skal til legen imorgen tidlig, så vi må bare se ann natta. Merker også at lille er litt mer roligere, men kraftigere i bevegelsene når han smeller til.
Alt for spennende dette, men håper han holder seg inne et par dager til!

Hå hå hå! Du har jo shævva mye de siste dagene da! Kan sette igang det ene og det andre om det har begynt å modne ;) Lykke til!!

-Fra appen-

Det går bra her, har begynt å få en litt sånn merkelig følelse nedentil, vet ikke om det er nedpress eller hva det er.... og det kom slim ista på papiret på toalettet. Herreminhatt... skal til legen imorgen tidlig, så vi må bare se ann natta. Merker også at lille er litt mer roligere, men kraftigere i bevegelsene når han smeller til.
Alt for spennende dette, men håper han holder seg inne et par dager til!
Oioi, spennende! Lykke til! Håper han holder seg inne litt til og at du får gose nyheter til legen i morgen. Håper du får sove litt i natt også ♡

Back
Topp