Regelmessige kynnere

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Er d noe som heter d... har nettopp kommet inn dørene etter en langhelg på hutterur.. en ganske aktiv tur så kroppen har vært utsatt for litt opp og ned, hopp og sprett... siden vi startet pakking og turen hjemover har jeg hatt kynnere... magen har blitt skikkelig stram og vond..

Dette har jeg hatt gjevnlig siden vi dro.. Er liksom ikke rie vondt heller...

Huff. . Kjenner kroppen begynner å gjøre seg klar nå...

Kjenner meg igjen gitt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Har en del kynnere ja, spesielt etter aktivitet.
Kan vel ikke kalle mine regelmessige, men kommer veldig ofte i løpet av kort tid.
Så lenge det ikke er vonde kynnere, tenker jeg ikke at det er rier.
Kroppen forbereder seg nå ja!
Og idag har jeg nesten ikke gjort annet enn å fly på do. Noe som presser veldig på der nede ja. :-)

Håper det roer seg for deg da!
Og at du har hatt en fin hyttetur! :-)

Jeg har mye kynnere også . Ikke regelmessig.. Men oftere enn tidligere

Har ofte kynnerer her også, Kommer jevnt og trutt hele dagen og kvelden.

Blir mer og mer av det her også gitt. Både når jeg går og når jeg setter meg ned for å slappe av etter en lengre dag.

jepp.. har i hvertfall hatt "regelmessige" kynnere lenge.. men de siste 3 ukene så har det blitt veldig intenst på høyre siden .. faktisk vondt innimellom ..
og han er veldig aktiv med spark på den siden ,

den siste uken så har det gått hardt utover ribbeina mine ..er som ett "evig" Spenn på høyresiden ... og selvfølgelig er jo det den siden jeg også hadde gallestein/blære betennelse også.. :cool:

men ja spesielt etter jeg har gjort noe.. vært i 6års dag i hele dag.. søte ,men slitsomt ..:P

men gleder meg over liv ,så han kan bare bli der inne til etter 1.juli :P

Back
Topp