Regelmessige kynnere...

Jentemamma'n!

Gift med forumet
jentene i juni13
Julikulene 2020
Marsboerne 2023
Har nå i 2 timer hatt sterke regelmessige kynnere (Håper det er kynnere hvertfall). Kommer med ca 3 min mellomrom og varer i ca 20 sekunder. Det gjør ikke direkte vondt men er ganske kraftige sammentrekninger.. Vurderer å ringe føden... Fødte for tidlig sist så er litt ekstra bekymret.. Noen andre som har hatt regelmessige kynnere?

Sniker litt her.

Når det er så regelmessig, så hadde jeg nok ringt føden. Bare for å være på den sikre siden. Lykke til :)

Da må jeg inn på føden igjen i dag å sjekke livmorhalsen. Har allerede vært på en sjekk for 2 uker siden og da var alt ok. Men i natt var det ganske heftige greier.. Så har en stygg følelse på at det kan ha skjedd noe..

Godt du ringte! Håper alt står bra til! Venter på oppdatering

Åh neii!

Masse lykke til å krysser fingre for at det ikke har blitt noen stor påvirkning.
skjønner deg godt du er litt redd, jeg fikk truendeprematurfødseli uke 30. men de klarte å heldigvis å stoppe det å jeg var flink til å være sengeliggende.

HÅPER VIRKELIG,Du får gode nyheter, og hold oss oppdatert.
God klem til deg :)

Fader! Krysser fingrene for at d er maserier bare. Huff :(

Ja jeg hadde rier i natt... :-( Har ikke åpning enda men livmorhalsen har blitt påvirket og har forkorta seg over 2 cm! Men har ikke rier nå heldigvis. Håper det blir med det... Skal på kontroll igjen på mamdag! Takk for oppmerksomheten dere:-) Dere er nå så søte!

Oi, skummelt, du får ta det helt med ro slik at den lille holder seg inne en god stund til!

Back
Topp