Regelmessige kynner??

Lotus4_2

Gift med forumet
Juli13-jentene
I dag føles det som jeg har hatt regelmessige kynner. Jeg syns det ikke er vondt men kjenner at hele magen blir knallhard og dette har skjedd no hver 10 min no siste timen som eg har fulgt med.
Er det kynner eg har og skal de være så hyppig/regelmessige?

Kynnere kan bli regelmessige, og spesiellt mot slutten. Men de gir seg ofte med å komme regelmessig etter tre timers tid...var hvertfall beskjeden jeg fikk av jm.

Hmmmm...for ordens skyld ville jeg tatt frem rietelleren til det evt gir seg ELLER tar seg opp. Det er en del som opplever åpningsrier som kynnere. -At de ikke gjør noe særlig vondt. (Det er de som tenker "fordømrade kynnere" og føder på badet 3 timer seinere. hahaha)

Vil ikke skremme deg altså, men viktig å avklare :-) Gi oss oppdatering!

Ta tiden på de! :)
Selv har jeg mer eller mindre konstante kynnere. Men det er i perioder. Da blir magen hard mange ganger etter hverandre, med noen minutters mellomrom.

Da jeg fødte sist gang hadde jeg rier som føltes som kynnere. Så greit å følge med! :)

Ta tiden på de! :)
Selv har jeg mer eller mindre konstante kynnere. Men det er i perioder. Da blir magen hard mange ganger etter hverandre, med noen minutters mellomrom.

Da jeg fødte sist gang hadde jeg rier som føltes som kynnere. Så greit å følge med! :)
Oi, samme her. Kanskje jeg skulle fått litt oversikt over de, da. Har liksom tenkt at det ikke er noe å bry seg om siden de ikke gjør vondt. :)

Det kan være kynnere som ikke fører til noe, men som bare trener livmora litt og modner. Men for sikkerhets skyld ville jeg fått litt oversikt over de. Det har jeg gjort noen av de gangene jeg har drevet på sånn. Andre ganger har jeg ikke orket, spesielt når de har kommet om nettene. Men er greit å ha oversikt i tilfelle det skulle være noe, så ser du om det utvikler seg eller bare fortsetter med samme mellomrom og lengde.

Ville nok tatt tiden for å se om de blir hyppigere. Har hatt noen slike runder. Det viste seg å være modningsrier for de hadde effekt på livmorhalsen, fra 4 til 2 cm....

I dag føles det som jeg har hatt regelmessige kynner. Jeg syns det ikke er vondt men kjenner at hele magen blir knallhard og dette har skjedd no hver 10 min no siste timen som eg har fulgt med.
Er det kynner eg har og skal de være så hyppig/regelmessige?
Hvordan går det?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

De har heldigvis ikke regelmessig lenger. Nå jeg kom hjem har det bare blitt en eller annen. Lille snuppa må nok pent holde seg Inne minimum 2uker til, da pappaen nettopp har reist offshore :p
Men eg tok tiden på de når jeg var på jobb, i en time, og da kom de hvert 10min. Men det gjør jo absolutt ikke vondt. Magen blir bare steinhard.
Men ang rieteller, finnes det noen gratis til iPad og til android mob??

søkte nettopp på contractrion counter på android og det dukka opp masse gratis så bare å søke i vei ;)

Back
Topp