Regan satt til å lage middag!!!!!

Regan

Forumet er livet
Jeg har fått i oppgave å koke poteter!

Og nå har Johan vasket bilen, terrassen OG hagemøblene, og jeg har akkurat fått satt på poteter nå. Så lang tid tok det å få dem oppi.... det er jo forarbeid og... skrelling og sånn...

Også holder jeg på å koke.......å herregud.....poteter nr. 12....
De andre har jeg brent.....tror det gikk tom for vann...

Så hvis det ikke går bra nå, så må jeg ut og kjøpe mer poteter, for dette er siste sjans for at det går bra....

heheh... du er virkelig søt på kjøkkenet!![:D][:D] hehe

ååå det er såå kjedelig, hater å skrelle poteteter, å jeg er spesialist i å la de koke tørr, bra det ikke bare er meg...[:)]

ha ha ha.. kjennte meg igjen...

hihi.. kanskje lurt å dampe de?  går det tomt for vann da så ødelegger du no ikke potetene.. Og man merker det fortere.. [;)]

ORIGINAL: mollapus123

hihi.. kanskje lurt å dampe de?  går det tomt for vann da så ødelegger du no ikke potetene.. Og man merker det fortere.. [;)]

Jeg damper dem jo!!!!

Johan er jo sånn fancy, så han skal ikke ha KOKTE poteter[:D]

Meeeeen, det går til helvete...
Luktet på potetene etterpå, de luktet helt svidd...

Hihi, jeg ser for meg deg på kjøkkene litt sånn halv-stressa pga av de dumme potetene som ikke blir sånn du vil[:)][:)]

ORIGINAL: Regan

ORIGINAL: mollapus123

Jeg damper dem jo!!!!

Johan er jo sånn fancy, så han skal ikke ha KOKTE poteter[:D]

Meeeeen, det går til helvete...
Luktet på potetene etterpå, de luktet helt svidd...

Ååå... hihi.. du er bare så søt.. Hva med å sette klokken på hvert 5 min da.. også tar du i mer vann hver gang.. [:)]

Huffda snuppa, skal ikke være enkelt å koke poteter.

Bare husk å fylle på med vann om det koker tørt, eller ha nok vann i pannen fra begynnelsen av[:)]

Det ble kjempevellykket til slutt!!!

Ble pølse og potetstappe[:)]

Tok halvannen time å lage det[:)]

Hahaha..

Uansett hvordan resultatet blir, insister på at det var akkurat sånn du hadde tenkt å lage[:)]

Ja, nå er jeg spent Regan.....[:D]
Åssen er det med kokkekunstene idag??[8D]

Hahahaha...!!
Femte mai jah! Hahaha...

Husker det enda jeg... Johan nekta å hjelpe meg...

Kokkekunstene er på ganske likt det samme, jeg var nok ikke helt ment for å lage mat...
heldigvis er det grillsesong så det går mye i pølser[:)]

Hahaha... denne tråden lo jeg myyye av [:D]
Sukk, og et par damer vi ikke har sett på lenge og som hadde svart i den

Back
Topp