Refusjon Manuellterapaut

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har i dag vært hos Manuellterapaut med smerter i bekken og symfyse... Har henvisning fra legen :)
Men jeg betalte 500,- ..... googlet litt før jeg dro og kom frem til at dette egentlig skal være gratis når jeg har med henvisning fra legen?
Får igjen en god del av det sa hun i skranken - NÅR den tid kommer at jeg skal sende inn oversikten over over hva jeg har betalt.... Men fikk ikke tilbake alt slik jeg forsto?
Noen med erafringer??:anyone

Eehh.. Manuellterapeut går vel ikke inn under den ordningen vel? Trodde det kun var fysioterapeut man får tibake fra jeg, og da kun om man går til kommunal, eller evnt. private med avtale med kommunen?
Henvisning eller ikke henvisning, har ingenting å si om de ikke har avtale..

Nå ble jeg nysgjerrig!

Fant en annen diskusjon om det samme inne på Kvinneforum..
Så er litt forskjellig fra sted til sted om de har drifttilskudd (altså slik avtale jeg tenkte på)

Er vel slik at du bare får igjen om de har avtale med kommunen. Slik er det jo også med fysioterapaut. Og om de har avtale så kan det være dyrere enn refusjonsbeløpet. Jeg har aldri vært borti at du må betale full pris om du får refusjon, det er da vanlig at du da betaler bare "egenandel" over refusjonsbeløpet.

Back
Topp