~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Flere som har barn med reflux her inne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja, har aldri hørt om den kombinasjonen. Hvorfor henger det sammen ? Hvor gammel er barnet ditt ? Blir barnet medisinert?Vesle skatten min sliter litt med reflux.
I følge en barnegastrolege så er det ikke uvanlig at barn som har barneautisme sliter med reflux - og mage..
Huff høres fælt ut! Hva var løsningen for dere?Elste slet veldig med reflux som liten, født for tidlig og kunne ikke tåle komelk heller. Tror han var rundt 3 år når vi prøvde noen piller i en periode som hjalp. Når vi hadde omgangssyke i hus tok alle 24 timer ca og kastet opp et par ganger, men han lå gjerne syk i flere dager uten opkast!
Jeg hadde kjøpt barnevogn...den ble solgt videre! han sov best i bilstolen som vi da klippset på trillen, trillen ble så brukt i halvveis sittende når han ble litt større. Vi måtte rulle opp håndklær og ha under madrassen i senga hans for at han skulle sove der om natta.
De tablettene hjalp, han tok dem en stund (måtte ta dem i en klat med melkefri smør)Huff høres fælt ut! Hva var løsningen for dere?
Akkuratt. Prøvde dere soyafritt og?De tablettene hjalp, han tok dem en stund (måtte ta dem i en klat med melkefri smør)
Tror det også var alderen!
Han brukte Gaviscon som baby, han leverte tilbake all morsmelk og mme han fik helt til vi prøvde melkefritt
Nei, først måtte jeg kutte ut all komelk, sitrus, rotgrønnsaker, koffein osv. da jeg ammet, plus hann fikk melkefri mme.Akkuratt. Prøvde dere soyafritt og?
Han er 6 år.Åja, har aldri hørt om den kombinasjonen. Hvorfor henger det sammen ? Hvor gammel er barnet ditt ? Blir barnet medisinert?