Reflux..

RosaLillaBlå

Flørter med forumet
Noen som har hatt babyer med dette og vil dele erfaring? 
Lilleputt på 8 uker har fått denne diagnosen og blir behandlet med tabletter nå, uten at jeg kan si jeg merker noe forskjell, har jo bare gått 2 dager. Så sa noen til meg idag at operasjon er noe man må regne med, da ble jeg jo litt bekymret.. Så vil velldig gjerne høre andres erfaring, hvis noen vil dele..??
Glemte jo helt å spørre barnelegen når vi var der om hva som er neste steg hvis det ikke fungerer med tabletter..

Min sønn som nå er 8,5 år hadde det frem til han var 1 år ca,fikk aldri den diagnosen for legen jeg hadde da var ikke helt god,hun trodde det var melkeallergi så han gikk på spesialmelk fra apoteket men hjalp ikke noe..Jeg hadde gått lengre om det hadde vært i dag ja for det var førstemann og da tror man på alt som blir sagt,du vet leger vet best..

Han gulpa opp alt han hadde spist til det ikke var noe mere og gulpe opp,var fryktelig slitsomt men da han var 1 år gikk vi over til vanlig melk og da stoppa det opp..Jentungen til ei venninne var og sånn og hu ble operert for det..De vokser det som regel av seg.. 

Back
Topp