Refluks

Jelin

Glad i forumet

Noen som har erfaring med refluks? 

Hvilke symptomer ga det?

Mye gulping, stram lukt, luftveisinfeksjoner

Hvilken refluks er det snakk om da?
Spiserøret eller urinveiene?
Jeg kan MYE om vesikoureteral refluks. (urinveiene)

Snuppa har diagnosen stille refluks. Mye gulping og svelging, masse skriking pga smerter i spiserøret, ekstremt lite søvn, hun våkna opp hvert 20. minutt natta gjennom. Hun spiste og la på seg, men hadde masse smerter. Hun ble flott og smilende med medisiner, noe hun aldri var tidligere.

Jeg snekker om refluks i spiserøret.

Kleo79 skrev:
Snuppa har diagnosen stille refluks. Mye gulping og svelging, masse skriking pga smerter i spiserøret, ekstremt lite søvn, hun våkna opp hvert 20. minutt natta gjennom. Hun spiste og la på seg, men hadde masse smerter. Hun ble flott og smilende med medisiner, noe hun aldri var tidligere.

Gutten min spiser også bra og legger godt på seg. Jeg har alltid trodd det har vært magen som er problemet, men har nå begynt å tenke litt på refluks. I det siste har det blitt helt forferdelig. Ligger bare å styrer og piper hele natten, men roer seg hos meg når jeg sitter oppe med han. Legger jeg meg ned med han begynner han å styre igjen. Det er tydelig at han har smerter og han hoster mye. Skal til legen i morgen tidlig med han altså, bare fint å høre litt erfaringer 

Jenta vår hadde noe de kalte stille reflux. Hun sov ekstremt dårlig,drakk masse vann om natten, ville ikke ligg flatt og skrek mye. Så de trenger ikke gulpe mye for at det skal være reflux.

Eldste har hatt mage smerter, ingen gulping osv.
minste har (i tillegg til å ha astma) forverra astma symptomer som ikke astmamedisinene tar, mye gulping og magevondt

Back
Topp