Reflex regntøy

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Æ kjøpte på barnas hus ett billig regnsett fra reflex til tuppa. Dem hadde det vel i grønn, gul å rosa.. 199kr.. slo selvfølgelig til da! Va vel her i høst kanskje.
:confused:
jentungen e jo søkkvåt hver dag opp til knærne.:eek: Virke som d bare trekke vann oppover. Jakken e å våt bak til langt oppå ryggen. Men sia regnbukss går under der bli ho ikke våt gjennom.

Andre som har samme regnsett? Samme erfaring?

Vi hadde name it å det va ho aldri våt i!! :D

Har bare brukt reflex vi, til både 8 åringen og 3 åringen og aldri hatt det problemet, om de ikke da har seriøst setta seg ned i en vanndam og svømt :P (For det skjer derimot) :P

Så her holdes de tørre med regntøyet til reflex :)

Vi har også hatt et sett fra Reflex som vi var veldig fornøyde med. Kanskje en årsak til at akkurat det settet ble solgt så billig? Produkter fra Reflex pleier vanligvis -etter min erfaring, i det minste - å holde god kvalitet.

Har bare brukt reflex vi, til både 8 åringen og 3 åringen og aldri hatt det problemet, om de ikke da har seriøst setta seg ned i en vanndam og svømt :p (For det skjer derimot) :p

Så her holdes de tørre med regntøyet til reflex :)

Dettee litt tynnere... så kan jo være derfor. Men dama foran mæ i køa kjøpte å ett sett.. å ho spurte dama bak kassa om det va tett sia d va så billig å tynt. fikk til svar att det sku være like godt som det litt dyrere, men det va jo tilbud no!
Frøkna her bade åsså en del.. e 3år.. men ho hadde name it sitt i fjor å bada like mye d men va ikkje våt :D

Vi har også hatt et sett fra Reflex som vi var veldig fornøyde med. Kanskje en årsak til at akkurat det settet ble solgt så billig? Produkter fra Reflex pleier vanligvis -etter min erfaring, i det minste - å holde god kvalitet.
Det burde jo etter mi meining holde lenger enn en time! En time ute så e ho våt... selvom det va så billig!

Dettee litt tynnere... så kan jo være derfor. Men dama foran mæ i køa kjøpte å ett sett.. å ho spurte dama bak kassa om det va tett sia d va så billig å tynt. fikk til svar att det sku være like godt som det litt dyrere, men det va jo tilbud no!
Frøkna her bade åsså en del.. e 3år.. men ho hadde name it sitt i fjor å bada like mye d men va ikkje våt :D
Hihi, joda :P Men mine har hatt en tendens til å stå under takrenna for å dusje :P At de da er gjennomvåte ser jeg på som helt naturlig, men som regel er de tørre når jeg henter de

Vi har reflex regntø i reserve, de få gangene han har brukt det har han ikke blitt våt.

Erfaring fra barnehagen er at det tynne fra Reflex er ikke like bra som det litt tykkere og stivere. Det har vi og er veldig fornøyd. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Junior hadde reflex regntøy i fjor, og vi likte det absolutt ikke. Han var våt et stykke opp på beina og fasongen passet i grunn ikke gutten i det hele tatt. Vi endte opp med regntøy fra SparKjøp da og det var vi kjempefornøyde med. I år har han kjempebillig variant fra plagg.no (149,- for settet, tror jeg det var og er foreløpig fornøyd med det også.. :)

Hihi, joda :p Men mine har hatt en tendens til å stå under takrenna for å dusje :p At de da er gjennomvåte ser jeg på som helt naturlig, men som regel er de tørre når jeg henter de

D gjør frøkna her å! Men ikke prøvd det no i de reflex klærne. Vi va ute en time tidligere i dag.. ho satt i søledamman å "måkka" vann..

Erfaring fra barnehagen er at det tynne fra Reflex er ikke like bra som det litt tykkere og stivere. Det har vi og er veldig fornøyd. :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ok. Jobbe å i bhg men har ikkje sedd nån med det regntøye før. Bare det tykke fra reflex.

Junior hadde reflex regntøy i fjor, og vi likte det absolutt ikke. Han var våt et stykke opp på beina og fasongen passet i grunn ikke gutten i det hele tatt. Vi endte opp med regntøy fra SparKjøp da og det var vi kjempefornøyde med. I år har han kjempebillig variant fra plagg.no (149,- for settet, tror jeg det var og er foreløpig fornøyd med det også.. :)

Ok. Frøkna her e å våt opp t knærne ca... :eek:

Det burde jo etter mi meining holde lenger enn en time! En time ute så e ho våt... selvom det va så billig!

Ja, for all del -det er jeg helt enig i! Mente ikke at billig nødvendigvis må bety dårlig kvalitet. Jeg tenkte bare at det kanskje ble solgt ut billig fordi det var tynnere og ikke tålte samme vannmengde. Hva er vannsøylen da? Må jo kunne ta det med tilbake og klage dersom det ikke gjør jobben, selv om det ble kjøpt i høst.

Ja, for all del -det er jeg helt enig i! Mente ikke at billig nødvendigvis må bety dårlig kvalitet. Jeg tenkte bare at det kanskje ble solgt ut billig fordi det var tynnere og ikke tålte samme vannmengde. Hva er vannsøylen da? Må jo kunne ta det med tilbake og klage dersom det ikke gjør jobben, selv om det ble kjøpt i høst.
Æ må sjekke vannsøyla :-)

Vi har hatt et sett fra reflex som var slik, men flere andre vi er fornøyde med.

Det som trakk vann oppover ermer og bein, var det med høyest vannsøyle:-0 var helt tett, men var foret i nederste del av ermer og bein, (og sånn "fleece-feel" på resten:-)), jeg følte det var foret som gjorde det. Vi har et annet nå fra samson som er foret på samme måte, og det blir ikke vått.

Kjøpte en reflex regndress t gutten min i fjor. Største dri** e har vært borti. Han va søkkvåt i gjennom hele dressen. Kjøpte vadere til han nå i vinter, og han er tørr. Hadde et annet regnsett fra coop obs t han i fjor og det holdt han seg tørr i.

Mine barn pleier å bruke reflex. Det er veldig vikitg når det er mørkt at man har det på seg.

Du kan jo skaffe sånn impregneringsspray og bruke på. Se om det hjelper på.

Back
Topp