Reflex regntøy..

*BalleFlass*

Elsker forumet
Er det helt greit eller? er det veldig stivt? for det vil vi IKKE ha...Vi har til nå hatt 2!! navigare regnsett og begge har hun blitt kliss våt igjennom, sånn at vi må skifte alt, til og med bodyen[&o]

Jeg er kjempefornøyd med reflex sitt! Mykt regntøy, lett for barn å bevege seg i og har aldri komt hull eller noe i de[:)]
De jeg kjøpte til han da han var 1 år var veldig stivt, men det er nå 4 år siden, så kan hende de har fått mykt regntøy til så små også nå.

Jeg er veldig fornøyd med reflex sitt regntøy, så datra mi har brukt det i 5 år nå...

vi har brukt reflex i snart 5 år nå og er kjempefornøyd=) Er ikke av det mykeste,men har ikke klagd på bevegeligheten noen her ihvertfall:) men kjempestivt er det ikke.bare litt "tykt"på en måte,i forhold til andre hvertfall.Men sikkert derfor det er så bra kvalitet og[;)]

Jeg er kjempefornøyd med Reflex sitt regntøy, aldri blitt våt imellom. Nå har vi bare brukt den hele dressen da.
Men den er det ingenting å si på, ikke for hard dress heller.
Super spør du meg

ORIGINAL: *MamMathea*

kan jeg spør hva koster et sånt sett egentlig?[:D]

Jeg har betalt 499,- for hel dress mener jeg på, innimellom har ihvertfall barnashus tilbud på de

Her har Eskil både Reflex og Stormberg. Han har brukt begge, men bruker nå mest reflex sitt siden Stormberg er stort - selv om størrelsen er den samme. Han beveger seg like lett i begge. Men tror kanskje reflex sitt er litt varmere da det er tykkere.

Love it! Passformen er perfekt til jenta mi og hun kan ligge i en sølepytt uten å bli våt gjennom!
Vurderer å kjøre dit (barnas hus)og handle mange sett nå som det er på tilbud[:)]

Kjempefornøyd med reflex[:D] Fått mye skryt fra bhg og, har det til begge mine, og ingen av dem har blitt våte[:D]

vi har hatt mye reflex, inkl regntøy, og er veldig fornøyd[:)]

det er litt tykt ja, men ikke så stivt. Vi er godt fornøyd med det. Ellers er jeg veldig glad i Bamse sitt fra Lindex, veldig mykt og holdbart!

Her har mini det,og jeg syns det er kjempebra[:)]

har hatt to sett m reflex og vet det blir ett til[;)]
aldri skuffa meg vertfall[:)]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Jeg er veldig fornøyd med reflex sitt regntøy, så datra mi har brukt det i 5 år nå...

Jeg er veldig fornøyd med reflex sitt regntøy.[:)] Guttungen var ca 1 1/2 år når han begynte å bruke det og han beveget seg fint i det, så syns ikke det er så stivt.

Det første regnklærne vi kjøpte var fra name it, jenta var bare 10 mnd da hun fikk det. Hun gikk ikke enda da. Nå er hun 16 mnd og trenger nytt, da blir det reflex. Går godt og stødig og er aldri i ro[:D]

Har berre prøvd reflex sitt regntøy, og har ikkje hatt behov for å teste ut andre. Godt fornøgd med det[:)]

ORIGINAL: *MamMathea*

det beste har mange av oss som jobber i bhg erfart[:)]
Sign. Har ikke barn selv, men jobber i barnehage. Reflex sitt regntøy er veldig bra. Kan jo virke litt stivt, men til gjengjeld er jo det helt tett. Kommer til å kjøpe det til minien her hvertfall[:)]

Back
Topp