Refleksvest til barn?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Hvor kjøper dere det? Og hvor mye koster det?
Jeg gidder ikke bruke mye penger på det, for de 3 siste har forsvunnet i bhg. selv om de var merka på alle mulige måter...

Jeg leter etter små i ca str 2 år jeg - finner ingen steder. Kanskje det kommer tips om det her også :)

Ellers har de jo refleksvester på apoteket, men vet ikke prisen.

*Lindus** skrev:
Jeg leter etter små i ca str 2 år jeg - finner ingen steder. Kanskje det kommer tips om det her også :)

Jeg har hatt 2 tråder tidligere hvor jeg har spurt etter nettopp det, men ingenting fornuftig å hente.. Minste jeg finner er xs barn, som rekker mini til knærne og vel så det.. ;P

Pris på de jeg har sett ligger stort sett på 79-129.. Alt ettersom! :)

Synes det er så RART at det skal være så vanskelig å oppdrive refleksvest til så små?!!

*Lindus** skrev:

Her har de xxs iallefall, vet ikke hvordan de er i str. Er der vi har kjøpt før, men de koster 150,- og det blir mye når det forsvinner en annenhver uke...

De på intersport finnes i voksenstørrelser xs-xl og barnestørrelser xxs - s.  De koster 99,- hvis jeg ikke husker helt feil.  Vi bruker barnestørrelse xxs på vår gutt på 2,5 år og den passer fint. 

Hvorfor har du med refleksvest til ungen din i barnehagen?  Har ikke barnehagen egne refleksvester de bruker på barna?  Kan det være mulig at de refleksvestene dere mangler ligger sammen med barnehagen sine vester?

meredith skrev:
De på intersport finnes i voksenstørrelser xs-xl og barnestørrelser xxs - s.  De koster 99,- hvis jeg ikke husker helt feil.  Vi bruker barnestørrelse xxs på vår gutt på 2,5 år og den passer fint. 

Hvorfor har du med refleksvest til ungen din i barnehagen?  Har ikke barnehagen egne refleksvester de bruker på barna?  Kan det være mulig at de refleksvestene dere mangler ligger sammen med barnehagen sine vester?

De har egne i bhg. ja, men den ligger i sekken hennes (i en sidelomme) fordi vi bruker den når vi går hjem fra bhg.
Har sjekka i haugen deres, men den er ikke der...

jeg kjøpte nettopp xxs på xxl til 49 kr og min gutt er 2,5 år og den var ikke stor for han...

Da skal jeg iallefall sjekke ut str xxs! Tusen takk for hjelp. :)
Og mange steder å få tak i refleksvest til en billig penge virker det som ja :)

Barnas hus har fine til 29 kr.

Vi bruker vest til og fra barnehagen også. Rett og slett fordi jeg syns det er greit at de vises når vi henter og leverer.
Syns alle burde bruke refleks nå i mørketiden.

Barnas hus har billige og i fine størrelser emoticon

Back
Topp