Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Agrestic
Begynte fordi jeg hadde plager som hyppig halsbetennelse, dårlig immunforsvar og en mild form for ME, alt pga kyssesyken som jeg hadde i 13års alderen. Var også ustabil hormonelt og til tider psykiski fordi jeg alltid var sliten og syk men legene fant ikke noe. Og migrene. Alt er fikset opp i nå. Legen min skjønner fortsatt ikke at jeg ikke har fjernet mandlene (hadde pencilin kur 1 gang i mnd og alltid hovne mandler før), og ikke mer migrene resepter. Legen sykemeldte meg når jeg fikk virus på balansenerva og ba meg komme igjen om 1mnd, 1 behandling hos refleksologen og det var borte etter 3 dager. Jeg ernå stabil hormonelt og til å leve i hus med. Sterk psykisk og. Nå går jeg til refleksologen 1 gang i mnd for å holde det i sjakk. Kjenner jeg at jeg brygger på noe ringer jeg han istedenfor legen. Kan også takke refleksologen for at jeg er gravid[:D]
ORIGINAL: Agrestic
Jeg betaler 500kr pr gang. Varer alt fra 10-30 min, kommer an på formen om jeg orker en tøff behandling
ORIGINAL: koglu
Har noen erfaringer med dette i forhold til rygg og bekkenproblematikk da?