Refleksolog

rikky

Første møte med forumet
vil bare dele vår erfaring ved bruk av refleksolog.
Vår datter har siden hun ble født gulpet mye, startet med å kaste opp fostervann. Hun har i perioder vært ekstremt plaget av denne gulpingen/sure oppstøta som hun får. Vi dro til slutt til legen og fikk vel på mange måter konstantert at hun har refluks. Venter på å komme inn på sykehuset, men sannsynligheten for at de kommer til å gjøre noe med det er minimal siden hun går opp i vekt!

etter mye trøbbel med å få vår datter til å sove på dagtid (sover vel og merke svært godt på natta) fikk jeg snusen i en refleksolog takket være en venninne. Med litt flaks fikk jeg time ganske fort.

vi fortalte alt slik som det var og at hun itillegg går i bru noen ganger når hun skal spise og HATER å kjøre bil.
han kunne fortelle meg at hun ble faktisk bilsyk (selv om ikke hadde utviklet den kinestetiske sansen).og at hun hadde mye gallesyre som førte til sure oppstøt.
Han sa også at hun var litt stiv i nakke og rygg, grunnet smerter. vår datter er 5 mnd og har ikke rullet rundt på egenhånd eller tatt tak i tærne sine.

etter den første timen merket vi ikke noe forskjell, kanskje hun rett og slett var hakket værre. Men vi kunne faktisk kjøre bil uten at hun hylte?!!??
Etter to og tre ganger ble hun en riktig så blid liten frøken, som tok tak i både tærne og begynte å rulle og ikke minst vi kan kjøre bil uten at hun skriker seg helt rød (alt sammen på 2 uker).

Mulig det bare er utviklingen, men jeg har trua på refleksologer:)

ja vi er sjeleglade[:)]

det er en slags soneteraput. Han klemmer og masserer på soner som har forbinndelse til nervesystemet. Kan minne litt om akupunktur bare han bruker hendene sine. Når han gjør dette åpner han opp for blokkeringer.  Det er tydelig at det er ubehagelig, for Ella hyler til, men er strålende fornøyd da det er over[:)]

Back
Topp