refleks .......

nr 1 Nes H

Juni12`s hobbypsykolog
VIP
må si det her oxo, etter en utblåsning på face.....

jeg simpelhenn HATER folk som går etter veien uten refleks om dagen.......... når je kjører på jobb om morgenen og hjem på eftaen er det liksom slik delvis mørkt, og mange går uten refleks, og så klart med svarte klær..... og je kommer snart til å få hjerteinfark tror je.......

Først skvetter je jo så utrolig oxo blir je kjempe irritert...

Har konkludert med at de fleste je ser er elever på ungdomsskolen, og videregående, men oxo mange barneskole barn som står å venter på bussen.....

Mulig det ikke er tøft med refleks, men je har så lyst til å stoppe å spørre om de tror det er tøft å være invalid eller faktisk dø........

og je er sikker på en ting je syns ikke det er tøft å ha kjørt på noen etter veien.......

Dagens utblåsning.........

Kunne ikke vært mer enig!! Jeg jobber i hjemmetjenesten og er ute og kjører mye når jeg jobber kveld. Alle disse hundeeierne som lufter bikkjene på kveldstid; de bruker IKKE refleks! Var like før jeg fikk lyst å åpne vinduet her om kvelden og skrike "Se til h... og bruk refleks!!" Er så utrolig unødvendig å utsette seg selv og andre i fare. Hadde jeg kjørt ihjel noen hadde ikke bare livet til andre blitt ødelagt men også mitt...Bah, ble visst en utblåsning fra meg og!

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Helt enig!!! Jeg driter i om jeg ser latterlig ut, men her har vi alle refleksvester når vi er ute etter mørkets frambrudd

Sent from my iPad using BV Forum

Så enig så enig!
Holdt på å kjøre på.en idiot uten refleks i går faktisk...
Skulle over veien visstnok... Og så styrtregna det jo og, så var jo håpløs :mad:

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

helt enig! er helt fryktelig idiotisk at de ikke kan bruke noe om ikke annet! jeg har alltid mobilen å signalisere med vis jeg har løpt ut uten refleks!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Kunne ikke vært mer enig... holdt på senest i stad i kjøre ned en som gikk over veien! Svart kledd i tillegg. Hadde det ikke vært for den mørke brune bikkja som snudde seg mot lysa...

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Helt enig!!! Refleks er faktisk livreddende!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Helt enig med alle her. Skulle vært påbudt å ha på refleks i mørket.

Holdt på å kjøre på en selv som gikk langs kanten. Så h*n plutselig og det var så mørkt at jeg vet faktisk ikke om det var mann, dame eller barn.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp