*bolledei*
Elsker forumet
Noen som har menn som har prøvd dette som har noen erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var bare et år siden, så sjansene var jo gode sånn sett. Men sjansene skal være gode selvom det er en god del lenger siden også.Hvor lenge hadde mannen din vært sterilisert da? Hvor var det han gjorde han inngrepet?
Det er et godt utgangspunkt daBare litt over 2 år her. Kan jeg spørre hvor mye dere betalte der?
Noen steder tror jeg man kan velge. Men der gjorde de det kun i full narkose rett og slett fordi det gir større sjanse for et godt resultat. Det er et mer tidkrevende inngrep enn en sterilisering, og de er helt avhengige av at pasienten klarer å ligge rolig gjennom hele inngrepet.. det var hvertfall det vi fikk beskjed omMen man må vel ikke ha full narkose eller?
Jeg mener å huske at de estimerte to timer, men det kan sikkert ta både kortere og lengre tid..Hvor lang tid bruker de på det?
Bare hyggelig! Ønsker dere masse lykke til!Tusen takk for at du svarer [emoji4] vi driver å vurderer å ta en sjans å prøve. Men vet ikke om noen som har gjort det, å lite å lese om det på nett. Å inne her er det alltids noen som har gjort litt av det meste. Vi bestiller en time for en prat tenker jeg [emoji4]
Så spennende!Takk [emoji4] time for en prat neste uke [emoji4]
Hvordan gikk det?Takk [emoji4] time for en prat neste uke [emoji4]
Oioi, så fort!! Masse lykke til! Det går nok kjempefint!Nå har vi time til operasjon om 2 uker [emoji4][emoji6]