Referat fra Kristiansandstreffet

Sorland

Forumet er livet
Da er vi vel hjemme igjen, og har kost oss masse. Vi som kom var zzsandra, oenk, till, liz86, liahra og meg (sorland) med bebisene våres, 5 gutter og 1 jente [;)].
Samlet oss på egon hvor skravla gikk både på store og små, pjokken til Till viste alle hvordan en kan hyle som ei jente [8D].

Bilder kommer etterhvert når de som tok bilder kommer seg inn her, jeg klarte selvfølgelig å glemme fotoapparater og mobilen (skal si en føler seg naken uten den).

Takker for en koselig dag, og håper det ikke blir lenge til neste gang [:)]

Ja, det var kjempekoselig! [:D]
Så mange herlige jenter og babyer på et sted!

Jeg har nok ikke tid til å få inn bildene i dag, da jeg skal til noen venninner i kveld, men skal få gjort så fort det er mulig! [:)]

Igjen, tusen takk for et koselig treff, jenter! [:D][:D]

Ja det var kjempekoselig idag[:D][:D] Og alle babyene var utroolig søte!=) Gleder meg til å se bildene!
Tusen takk for idag til alle som var med, det var kjempekoselig å treffe dere! Håper det ikke blir lenge til neste gang=)
Da kunne vi tatt det i Dyreparken (som till nevnte) når det nå begynner å bli varmere=)

Var så utrolig koselig å treffe dere jenter!! Også de skjønne bebisene selvfølgelig!! Dette må gjentas, dyreparken er ikke noe dumt alternativ[:)]

ja, han kan hyle den lille brumlen min[:D]

Håper det ikke blir så lenge til neste gang[:)] Legger inn bilder øyeblikk!!

ORIGINAL: Liz86

Ja det var kjempekoselig idag[:D][:D] Og alle babyene var utroolig søte!=) Gleder meg til å se bildene!
Tusen takk til alle som var med, det var kjempekoselig å treffe dere! Håper det ikke blir lenge til neste gang=)
Da kunne vi tatt det i Dyreparken (som till nevnte) når det nå begynner å bli varmere=)

Den er vi med på [:D]

Så flott att dere koste dere, gleder meg til bilder [:D]

ja det var kjempekoselig, utrolig hyggelig, og tiden gikk fort, plutselig var det gått 2 timer :D
flott gjeng :) både store og små :)

Takk for i dag jenter[:)]
var kjempe koselig å få treft dere alle sammen[:D] Søte babyer og mammaer[:)]
Dyreparken hadde vært koselig da[:D] Må ikke bli lenge til neste gang!! [:D][:D]

Om neste treff blir i dyreparken, hadde det vært atig om flere fra andre steder i vårt lang strakte noreg vil være med.

Så bra at dere koste dere! Hadde vært koselig å vært med, men tida strakk dessverre ikke til.

Neste gang hiver jeg meg med! Har årskort i dyreparken, så er med på parktur!

Nå håper jeg bare askeskyen ikke kommer over Norge, for i morra reiser vi til Mallorca! Krysser fingre!

ORIGINAL: Sorland

Om neste treff blir i dyreparken, hadde det vært atig om flere fra andre steder i vårt lang strakte noreg vil være med.

Jeg skal dit 6 juli[:D]

Back
Topp