Referat fra Bergenstreffet på Baluba

eplemos

Forumet er livet
Koste oss masse, ble svette og grinete [;)]
Her kommer noen bilder:

F.venstre Charlotte og Thea
F.høgre Trizia og Tobias

Aksel i spindelvevet [;)]

Hel87`s Jonas kjører bil [:D]

Novemberbaby09 og Maya Isabella, klatrer.

Trizia og Tobias

Aksel klatremus og Maya Isabella.

Hel87`s Jonas

Venterpånr2! og Angelica

Og skjønne Elias (venterpånr2! sin)

Takk for i dag

Tusen takk for i dag, var kjempe koselig, hun ved min side heter forresten Charlotte og navnet på jenten hennes var riktig :) Gleder oss allerede til neste treff som vi håper blir på badeland [;)][;)][;)]

ORIGINAL: Trizia

Tusen takk for i dag, var kjempe koselig, hun ved min side heter forresten Charlotte og navnet på jenten hennes var riktig :) Gleder oss allerede til neste treff som vi håper blir på badeland [;)][;)][;)]

Redigert [:D] Bare lag avstemming du [:)]

ORIGINAL: Bambling

Så mange søte mammaer og skjønne barn! [:D]

ser at dere koset dere masse[:)]

ORIGINAL: Himmelblå

Så fine dere er alle sammen. Både store og små :) Ser ut som et koselig treff:)

[:)]

Takk for i dag jenter[:D] det var kjempekoselig[:)]
Jeg stemmer for badelandet neste gang[:)]

det var kjempe kjekt i dag. angelica å elias sovnet fort i dag[:D] etter på fant vi ut at vi skulle en tur inn på politi stasjonen å se på politibiler. det var populært det[:)] angelica å natalie var i 100 der inne.

men ang det treffet på badeland så var det noen som skulle begynne på jobb gjen å var snakk om at vi vile neste uke på bade land??? noen som blir med på det?

Det så koselig ut[:)]
Nydelige barn med flotte mammaer[:)]

ORIGINAL: venter på nr2!

det var kjempe kjekt i dag. angelica å elias sovnet fort i dag[:D] etter på fant vi ut at vi skulle en tur inn på politi stasjonen å se på politibiler. det var populært det[:)] angelica å natalie var i 100 der inne.

men ang det treffet på badeland så var det noen som skulle begynne på jobb gjen å var snakk om at vi vile neste uke på bade land??? noen som blir med på det?

Jeg kan ikke neste uke :(

Så bra dere hadde det gøy da..[:D] Synd jeg ikke fikk vært med[:'(]

Så koselig[:D]

Hel87 begynner på jobb 14 September. Ho har sikkert lysst å være med og.

Vi er med[:D]

Back
Topp