Reeeeeegn!!!

Flower

Flørter med forumet

Reeeegn reeeeeegn reeeeeegn reeeeeegn!!!!!

SÅ drittlei reeeeeegn!

Ja, huff, du må kje snakka om det ein gong... April var sååå fint med sol og shortsvær, og mai regnar vekk for oss.

Einaste lyspunktet må vel vera at eg får brukt dei nye Ilse Jacobsen støvlane og regnfrakken min.. hehe.. Og kanskje det regnar frå seg te me skal ferie ;)

Tror jeg sjekker værmeldingene en gang i timen for å se om det kaaaanskje blir pittelitt sol på oss, men nei.

Det er den ene grill-reklamen etter den andre på tv. Her må vi grille på steikepanna, hurra! Og for å ikke snakke om de teite solkrem-reklamene
emoticon

Grille grille grille grillllllllllllllllllllll! :D

Litt av et grillevær!;) Men om jeg skal si noe positivt om været er dette en liten pause i pollensesongen for min del! Ellers kan jeg bare si ATSJO HOHO:) 
Ingen pollenvaksine kan tas i forbindelse med at jeg ammer så:/ 

Sender dere solklemmer!emoticon

Jeg skal tegne ei sol og henge den opp på veggen, og skru opp varmen på stua.. Skal til og med smøre meg med litt solkrem. Og for å toppe det hele skal jeg se Sommertid på tv2 i reprise mens jeg gleder meg til årets sesong begynner neste uke! emoticon

Men takk for sommerklemmer emoticon

Rosa*10 skrev:

Jeg skal tegne ei sol og henge den opp på veggen, og skru opp varmen på stua.. Skal til og med smøre meg med litt solkrem. Og for å toppe det hele skal jeg se Sommertid på tv2 i reprise mens jeg gleder meg til årets sesong begynner neste uke! emoticon

Men takk for sommerklemmer emoticon

Hihi!emoticon

Kan dere sende over litt regn hit? Så kan jeg sende tilbake den solen som er meldt her i morgen? Anna har oppdaget regn den siste uken, og virker fascinert av det våte som kommer på kinnene. Hun storkoser seg i alle fall ute i regnet, så jeg vil ha mer regn.

Skal jeg sende i bøtter og spann? Med glede!!! emoticon

Jeg gikk inn på VGnett iste, og der sto det med stoooore bokstaver: "NÅ KOMMER SOMMEREN..................................................ihvertfall på sørlandet!"

Jeg bor på vestlandet....buuuu! emoticonhehe

Ja nå er det nok med regn!! Det er pokker ikke bare i bergen det regner, det kan jeg skrive under på! :( Men, vi får satse på fint vær fremover, er meldt opptil 30 grader her fra torsdag *krysser fingrene*, men jeg slår meg ikke til ro med det - før jeg får smake godt på disse 30 gradene ;)

*

Kjedelig med regn ja!Her er det meldt godt og varmt fra Onsdag.Tror det når jeg ser det!emoticon

*

30 grader?? Vi kommer!!! emoticon

Ja, nei, her skal d liksom bli STOOOOR sol fra fredag av, men jeg tar det med ei STOOOOR klype salt, men jeg skal jaggu juble om det skjer! emoticon

Rosa*10 skrev:

Skal jeg sende i bøtter og spann? Med glede!!! emoticon

Jeg gikk inn på VGnett iste, og der sto det med stoooore bokstaver: "NÅ KOMMER SOMMEREN..................................................ihvertfall på sørlandet!"

Jeg bor på vestlandet....buuuu! emoticonhehe

Ahhhh vi vil ha sol her på sørlandet oxo nå..det striregner.emoticon...men det trengtes etter tørken! Så gleder oss veldig til sooooooooooooooooool! emoticon

Jeg blir straffet for noe, må finne ut hva så jeg kan si unnskyld til værgudene! emoticon  Da kommer sol, yes it will... emoticon

Back
Topp