Reebok easytone..

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Dere som har disse. Er de fine enda?

Kjøpte mine for 2-3 uker siden, og skoene er kjempegode de, det er ikke noe problem.. Men de har begynt å gå opp i limingen mellom skoen og solen både på siden og frampå.. Og til å være et par sko til 1000 kroner så syns jeg de skal holde lengre enn det altså! Jeg skal klage på de imorgen, men lurte bare på om andre ar samme problem..

Ikke alle sko i samme type er 100% så derfor bruker du bare reklamasjonsretten din :) Har ikke skoene selv, men har ikke fått noen returer på de til nå.

Ikke meninga å kuppe tråden, men dere som har disse skoene, merker dere noen forskjell i forhold til andre sko? emoticon

Kattekvinnen skrev:
Ikke meninga å kuppe tråden, men dere som har disse skoene, merker dere noen forskjell i forhold til andre sko? emoticon

Jeg er i alle fall SUPERfornøyd med mine. Kjenner det "tar" mye mer i legger/lår/rumpe når jeg går enn med vanlige sko. Det er bare det at de går opp i limen som er dumtemoticon

Søvnløs: Ja, så etter at jeg hadde kjøpt mine at de hadde det tilbudet. Nå har de ikke G-sport her jeg bor, men er ikke så langt ti nærmeste heller.

Jeg har og disse, jeg er faktisk overrasket hvor fine de er enda med tanke på at jeg har ikke gått i annet enn disse siden jeg kjøpte dem.. Ikke noe lim som er gått opp..
Ca 4 uker siden jeg kjøpte dem.
Kjøpte dem for å ha noe godt å gå med for merka jeg fikk så vondt i ryggen fortere med de andre skoene mine..
Er kjempe fornøyd:)
Eneste er at "ringe"tåa på venstre fot har en tendens til å sovne:p

*Elinus* skrev:
Jeg har og disse, jeg er faktisk overrasket hvor fine de er enda med tanke på at jeg har ikke gått i annet enn disse siden jeg kjøpte dem.. Ikke noe lim som er gått opp..
Ca 4 uker siden jeg kjøpte dem.
Kjøpte dem for å ha noe godt å gå med for merka jeg fikk så vondt i ryggen fortere med de andre skoene mine..
Er kjempe fornøyd:)
Eneste er at "ringe"tåa på venstre fot har en tendens til å sovne:p

Åååh, der er det godt jeg ikke er alene! tærne fra lilletåa til.. eh.. "langtåa"??? dovner bort om jeg står for lenge i ro..emoticon

Hehe nei du er ikke alene.. Har lest om flere som får sovende tær av de skoene...
Så stram rumpe og lår og sovende tær er visst greia med dem:p

Back
Topp