Reduser til en mage ja..

rosarose

Gift med forumet
Høyrer fleire sier den kommentaren om dagen, og nå har eg på 3 dager fått 3 kommentarer om at; Nei, burde ikkje magen din vært større?!

Eg meiner blir aldri mennesker førnøyde? Har større megen en med nr 1, og veldig lik som nr 2, skal se om eg får lagt ut bilde i dag.. mumle mumle!

Har ikke hørt det fra noen enda, men kjenner jeg irriterer meg over at INGEN sier noe om magen min! Vil jo gjerne høre at den er fin og stor og slikt...

Jeg får også høre: Så liten mage du har!

Blir nesten litt provosert jeg. Hehe (Hormoner kanskje?) Jeg ligger nemlig over kurven når jeg har vært hos JM.

Folk tror jo at magen kommer med engang man har tisset på pinnen. Hehe

Jeg også har fått slike kommentarer... Var ei på jobben som bare; "hvis jeg ikke hadde vist at du var gravid, så hadde jeg jammen meg ikke sett det altså!" grrr! også kommenterer de stadig at " du er nå ikke blitt nå stor.." Jeg kan da vell for svarten ikke for det at magen min vokser litt saktere en det de hadde sett for seg, og det er fint lite jeg kan gjøre med det også! Så hvis de begynner med disse kommentarene etter påskeferien, så tror jeg nesten at jeg må sette de litt på plass :p

he he, er ganske provoserende ja [:)] er nok litt hormoner oxo som gjør at vi henger oss opp i dette, he he... men magene våres står jo mye i fokus om dagen [:)] men hvorfor sier folk egentlig det??? "Oi, så stooor mage du har fått! eller, Oi du har jo nesten ikke mage i det heletatt du!!" det finnes jo ikke no fasit på hvor stor eller liten magen skal være!!! kan dem ikke konsentrere seg om sin egen mage, ha ha ha [:D]

Skal snart legge ut bilde, men det er den følelsen altså, hadde noen som bare MÅTTE kjenne på magen, var sååå misunnelig og burde eg ikkje vært større?

Ble så oppgitt og var så kvalm at eg bare sa; du hadde ikkje missunt meg hadde du hatt det slik so eg etter eg ble gravid, og nei det er nå magen virkelig begynner å vokse framover. Hehe, prøvde å handle med mistejenta mi og var så dårlig at eg faktisk var litt ustø når eg tok ho oppi korga[:D] 

Virker som om folk er programmert til å ha en mening uansett, enten magen er liten, stor eller gjennomsnittlig. Jeg ville ikke tatt slike kommentarer alvorlig var jeg deg [:)]
Magen din er akkurat slik den skal være, helt til jordmor/lege sier noe annet [;)]

Har ikke fått noen kommentarer enda, men sist svangerskap så sa jo halvparten at jeg var diger og den andre halvparten at jeg var lita[:D] Det eneste jeg har hørt nå er spørsmål om hvordan den er nå i forhold til sist, og kommentarer på at jeg vokser, og det gjør jeg jo .

Jeg bryr meg ikke så mye om kommentarene jeg da, har bare bestemt meg for å være stolt av magen min - uansett - og det viktigste er jo ikke hvordan den ser ut, men den perfekte lille skapningen som ligger der inne[:)] Take the high road liksom [:D]

Jeg har også fått den kommentaren ett par ganger. I begynnelsen fikk jeg kommentaren at jeg sikker var lenger på vei enn jeg trodde, og nå sier dem at jeg har liten mage.. Min har vært omtrent lik siden uke 14... Må jeg liksom forklare alle hvor langt jeg er på vei?! Fatter ikke at di bryr seg så sinnsykt mye jeg altså...

MEN jeg er fornøyd med magen min:) Og synes den er helt fin[;)] 

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Det er den sikkert!!! [:D] Folk er vel helst bare sånn at de MÅ si noe, bare for å si noe....

Det er merkelig at folk tror dem kan si og gjøre akkurat som dem vil med oss gravide.... Kan kommentere magen våres og ta på den akkurat som det passer dem... Blir så forbanna jeg ass... Vi er ikke allemanseie selvom vi er gravide... Hormoner sier du, nei da [;)]
Ei venninne av meg som gikk gravid i fjor fikk kommentar av en mann som nettopp hadde blitt pappa sjøl om at ho var svær og han håpet at ho snart hadde termin ellers... Venninna mi ble jo helt målløs og fikk ikke svart han sånn som ho ville. Men jenta hannes var jo skikkelig stor og ser enda ut som ho er gravid så han burde lissom tenke seg litt om da... Dem tenker ikke på at det faktisk kan såre...
For min egen del har jeg ikke fått noen reaksjoner på magen min enda heldigvis, bortsett fra svigermor som mååååååååååååå røske i magen min hver gang ho ser meg... Merker at det begynner å bli slitsomt allerede [:@] Jeg har vært ganske stor fram til bare noen mndr før jeg ble gravid og har fram til da ikke vært fornøyd med magen min... Selvom den kunne vært mindre,men jeg kom ikke lenger i slankingen min [:)] Så jeg kan ikke si at jeg er fortrolig med at folk kommer til å ta på magen min framover heller... Føler den har kommet tilbake til sånn den var og det liker jeg ikke [:'(]

jeg kan ikke fordra at folk bare kommer å tar på magen min, det går da an å spørre først eller!!! jeg er ikke en ting, og det er min kropp, trodde liksom det var jeg som bestemte over den?!?! [&:]

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Det er det viktigste! Her er det også " Oj, så liten du er da! Du er jammen ikke stor!!"
Så da svarer jeg; "Nei, men jammen er det praktisk da!!!!"

ha ha, bra svar!!! skulle ønske folk bare kunne ta oss som vi er, om vi er store eller små, samme for "dem" det vel!!! [:)]

Back
Topp