reductil..

moongirl74

Elsker forumet
er det ikke noen her som går på det? Hvordan virker de? Og ikke minst VIRKER DE? Har de birvirkninger?

Jeg går ned i vekt altså, men er nysgjerrig og lurer på om jeg skal spørre legen litt om de..

eg har gått på de i 2.5 mnd..å tatt av snart 10 kg..(mangle 2 kg )suuuuper fornøyd!!![:)]
i begynnelsen va eg en del svimmel..men trur nok det va mye pga at eg hadde så lite jern..men ca 1mnd gjekk eg å va svimmel..det va ikje så kult..men nå e det over[:)]
har nesten ikje søtsug,blir fort mett,å av og til så e eg ikje sulten i det hele tatt..
i begynnelsen kjennte eg ikje sultfølelse...men merka veldig fort på kroppen når eg trengte mat,då blei eg uvel å kvalm..å det kan eg bli ennå hvis det har gått for lenge uten mat..

ORIGINAL: maman

Wow! Det var masse!! Kan alle få det da? Må man ikke ha en BMI slik og slik eller?[8|] 

nei ikje alle får det..eg hadde ein bmi på 30[&:]men nå e den mindre heldgivis[:)]men en ska ha en bmi på 30 eller 27 hvis man har fare for å utvikle hjerte å kar sykdommer..

ORIGINAL: Mamma til Andrea

ORIGINAL: rakeel

må en snakke me legen om det der at en må ha resept og sånn

Ja, man må ha resept.

Jeg går på det nå. Merker ikke noe. Går jo MASSE turer, sikkert over 10.000 skritt hver eneste dag. Trener også litt styrke hjemme. Spiser bra gjør jeg også. Har nesten ikke spist noe godteri på over 3 uker.
Mange sier de mister sultfølelsen på Reductil, det har jeg heller ikke merket noe til.

Jeg vet at jeg går nedover i vekt, det merker jeg på klærne, men det er ikke akkurat mye enda. Har gått på pillene i 1,5mnd. Tror jeg skal bestille ny time og be om de som er hakket sterkere.

Jeg har forresten ingen bivirkninger heller, bortsett fra HARD mage. [&:]

Ei venninne av meg har de og hun har fått resept på 2mnd med 10mg og en mnd med 15mg. Slik hun ble forklart kom hun til å merke lite eller ingenting de to mnd hun tok 10mg, men kom til å rase ned i vekt da hun begynte med 15mg den tredje mnd:) så du kan jo høre med legen om det er en ide?

kan jo tilføye at eg fekk 15 mg med eingang ..for legen sa te meg at de som fekk 10 mg ,ofte ikje merka forskjell,derfor ga han alltid ut 15 mg med engang..[:)]

hvor mye koster disse?

og hva sa dere til legen for å få de liksom? er det bare å spørre etter de?

ORIGINAL: lillemy83

ORIGINAL: BenteogKristoffer

hvor mye koster disse?

og hva sa dere til legen for å få de liksom? er det bare å spørre etter de?

spurte legen om det for ei stund sia og han nevnte at man måtte inntil legen ofte...

går dokke jevnlig til legen å sjekke blodtrykk ?? hvis det var det det var...

lurer på det samme [8|][8|]

Fikk 15 mg av legen med det samme
Gikk på de i 3 dager men ble skikkelgi uvel. Fikk skikkelig vondt i hjertet. svimmel og kvalm.

eg sa at eg trengte et spark bak,eg spiste ikje sånn kjempeusunt,å eg har vært flink med å unngå snop å søtt i hverdagen,men eg gjekk ikje ned..så før eg fekk fullført setningen,så anbefalte han reductil..han sa at han hadde gode erfaringer med de..
eg målte blodtrykket,å det va kjempefint,har ikje vært sjå legen etter d..men har likevel målt bltrykk inni mellom,å det har vært supert heile tiden..
de koste 380 kr for 1 mnd..men nå har det komt synonympreparat av reductil,dvs den samme effekten ,bare et annet navn å det er 40 kr billigere..så da betalte eg 340 for 1 mnd..å i den pakken va det 2 extra tabl i..[:)]
noen får sterke bivirkninger men som regel avtar de etter hvert..eg hadde det 1 mnd..eg nekta å gi opp ,så lenge blodtr mitt var bra..for eg MÅTTE ned i vekt,hata kroppen min så te de grader,sjøl om eg ikje va så kjempeovervektig..
å andre merke ingenting..så det e veldig individuelt det der

Back
Topp