Reductil

Tonjemoren

Glad i forumet
Husker at det var flere her inne for en stund siden som gikk på reductil. kan noen fortelle meg litt om det?

æ gikk på d[;)] fungerte ganske bra.. fikk mindre matløst av d. kunne faktisk av og til glømme å spise mat,, gikk ned 13kg på 9mnd,men dæm kom like fort tilbake når æ slutta på d. sku få kostholdsveiledning av legen underveis,men så ble legen slått ned og sykemeldt,og e enda ikke kommen tilbake.. så æ va kun hos vikarlega som veide å målte blodtrøkke 1 gang i mnd.
ska begynne på dæm igjen,men no ska æ virkeli få lagt om kostholde og begynne å trene.

Jeg har gått på d..
Gikk ned 9 kilo på 8 uker..
Men jeg slutta me de etter 8 uker,for jeg fikk så sykt mye hodepine av de, og slet mye med hard mage, og mareritt om natta..

Men d var d "pushet" jeg trengte for å fortsette å gå ned..
Alt i alt gikk jeg ned nesten 20 kilo..
Men har kommet noe trivselskiloer etterpå da..[8D]

tenker å spørre legen om jeg kan begynne på det, for å få motivasjon til å legge om livsstilen litt... men det er kanskje lettere sagt enn gjort [8D] Hadde du en BMI over 30 da du begynte på de?

trur æ hadde en bmi på 30,nåkka smått...

og TUSULL: du må jo måle blotrøkke regelmessig...

går du på de nå, Tusull?

De bivirkningene virker veldig ubehagelige da, men da er det vel bare å slutte på de om de blir for voldsomme [8|]

betaler man for de en gang i mnd, eller må man betale for ett år av gangen? Har bare funnet pris på de for ett år[8|]

Du betaler for 1mnd og ja er grusomme bivirkninger,

Jeg hadde valget mellom det og en som gikk på fettopptaket. På grunn av faren for en deprisjon bestemte jeg meg for den som gikk på fettopptaket. Lite bivirkninger annet enn diare, men har og gått på reductil og syns den var bedre. Jeg hadde så godt som ingen bivirkningrt annet enn litt hjertebank av og til.

Brodern ringte meg her for en tid tilbake og sa at de er tatt av markedet grunnet bivirkningene.

Jeg gikk ned 15 kg på 2 mdr. Eneste bivirkning jeg hadde var munntørrhet.

Hva er reductil?
Skjønner noe slanke grier, men hva?
Og hva med disse bivirkningene?
Er det litt farlig?

ORIGINAL: Citti

Hva er reductil?
Skjønner noe slanke grier, men hva?
Og hva med disse bivirkningene?
Er det litt farlig?

Reseptbelakte piller som øker fettforbrenning og demper hungeren i grove trekk. Hvis du googler det så finner du mye om det.

Back
Topp