Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå.. Fader altsåHar gått på reductil og det var ett fantastisk hjelpemiddel. Gikk ned over 20 kg. Men de har fjerna reductil av markedet. For en del år siden nå faktisk.
Xenical ville jeg ikke prøve mtp jobben min.
Nei for all del, må jo vente til man har vondt i alle ledd og huden er så strekt at man trenger plastisk kirurgi for å få den til å ikke henge på knærne når man har klart å gått ned i vekt.... Jeg forstår det, samtidig så er forebygging utrolig viktig. Får håpe psykolog kan hjelpe deg, husk at du har rett til å skifte psykolog om du ikke føler at den du har hjelper deg.Åå.. Fader altsåjeg skal jo inn til psykolog for å få bukt med overspising, har ingen metthetsfølelse og har gått opp 10 kilo på under to måneder nå... Så jeg trenger noe ekstra, en god hjelp for å klare å kjenne meg mett igjen!!
Men legen sier jeg ikke er feit nok enda..
Åi hva faenPrøvd begge deler. Reductil var fantastisk !!
Av Xenical bommelomma jeg fett, og i perioder sivde det fett utav bakenden... Aldri mer !!
Du vet ikke om det er mulig å få tak i noe sånt på nettet?Prøvd begge deler. Reductil var fantastisk !!
Av Xenical bommelomma jeg fett, og i perioder sivde det fett utav bakenden... Aldri mer !!
Dooh!!Reductil? Tror ikke det. Jeg kjøpte mine på Gran Canaria![]()
Dooh!!har ingen venner der!!!