REDUCTIL igjen ja...

*ZimileMamma*

Gift med forumet
Dere som bruker/har brukt reductil. Hvor fort merket dere at pillene virket? Evt når kom de første bi-vikningene?
Tok første pille i dag, og synes jeg er litt "lett" i hodet [8D] er det innbildning, eller er det faktisk reductilen som allerede begynner å virke?
Har iallefall i dag hatt samme matlyst som vanlig[;)]

ORIGINAL: Karla

prøver dere på nr 2? og du skal samtidig gå på reductil?

er satt på vent [;)] Har den for å holde følge med syklusen min bare. Skal in til prøverør til høsten.
Så jeg var nok ikke en stooor stygg ulv som bruker fy fy medisiner og prøver å bli gravid [8D][;)]

ORIGINAL: *ZimileMamma*

Dere som bruker/har brukt reductil. Hvor fort merket dere at pillene virket? Evt når kom de første bi-vikningene?
Tok første pille i dag, og synes jeg er litt "lett" i hodet [8D] er det innbildning, eller er det faktisk reductilen som allerede begynner å virke?

DYTT

DYTT

vil gjerne høre fra de som har erfaring!

Husker ikke, for det er to år siden, men jeg mener jeg merket det ganske kjapt. Jeg gikk ned 7,7 kg den første mnd i alle fall[:D]

ORIGINAL: Lois Lane

Husker ikke, for det er to år siden, men jeg mener jeg merket det ganske kjapt. Jeg gikk ned 7,7 kg den første mnd i alle fall[:D]

[:D] Såppas ja! høres bra ut!

Ble tørr i munnen samme dag, og fikk veldig hodepine etter en 3-4 dager.
La ikke merke til at jeg ble fortere mett før et par dager etter jeg begynte.
Gikk ned 10 kilo på 2 mnd første gang jeg brukte dem, andre gangen så var det 0 kilo!!!! 

Kor mye veger dere så har fått reductil. eg og vil ha:)

ORIGINAL: l*mamma

Akkurat en uke siden jeg begynte i dag og jeg har faktisk gått ned 2 kg jeg nå. [:D]
Nå merker jeg ingen bivirkninger, annet enn litt munntørrhet innimellom, og resten vet du jo, siden jeg har snakket med deg... [:)]

Karla: Hun har fått resept av legen sin, og han vet jo selvfølgelig om at de skal ha prøverør til høsten. Han ville vel neppe gitt henne tablettene om hun ikke kunne tatt dem. [;)][:)]

Vennen miiiin! *klemmepå*

Her er det "paris hilton" hodet om dagen og svettetokter! Har ikke merket munntørrhet enda, men det er nå i å for seg ok. Mer "redd" for blodtrykket og hjerte...
Merker faktisk ikke noe nedsatt sultfølelse enda da! [8|]

okei. syns dere det virker og.? hvilke forandringer har dere gjort etter dere begynte på de?

Akkurat en uke siden jeg begynte i dag og jeg har faktisk gått ned 2 kg jeg nå. [:D]
Nå merker jeg ingen bivirkninger, annet enn litt munntørrhet innimellom, og resten vet du jo, siden jeg har snakket med deg... [:)]

Karla: Hun har fått resept av legen sin, og han vet jo selvfølgelig om at de skal ha prøverør til høsten. Han ville vel neppe gitt henne tablettene om hun ikke kunne tatt dem. [;)][:)]

og du..siden du kommer til å raaase ned fortere enn meg, så er du pent nødt til å holde deg der til i august asså! [;)]

og du..siden du kommer til å raaase ned fortere enn meg, så er du pent nødt til å holde deg der til i august asså! [;)]

Det går fort ned i begynnelsen før det stopper opp litt. Og det å holde seg der til august er jo faktisk det som blir aller vanskeligst vil jeg tro. Og det skal jeg jo selvfølgelig gjøre, vi skal jo shake den nye assen vår da...[;)] hehe

[:D] Gjett om vi skal!!!

Jeg har gått på de 1 mnd nå, og jeg er vel en av de den sikkert ikke funker på[:@] Egentlig ganske deprimerende

Back
Topp