reducsil *heter visst reductil*

Husmor

Glad i forumet
Nå har jeg fått resept på reducsil, men vet ikke om jeg vil bruke det. Koster mye! Vet det har vært skrevet om det før, men er det noen som vil fortelle om sine erfaringer igjen?

Hvor mye gikk dere ned? La dere mye om på matveien? Trente dere mye i tillegg?

Jeg skal amme til Elen er 1 år-29.april. så da kan jeg begynne, men som sagt, vet ikke om jeg vil. Har liksom lyst å klare det uten medikamenter. Eller er det bare dumt å tenke sånn?
Jeg er 161 og veier 78 kg. Så jeg har jo  en del ekstra kg. Klarte  å gå ned til 75.9, men i påsken var vi på hytta med svigermor og der ble det jo inntatt en del snop[:@] så da bar det opp igjen i vekt.[:'(]

ORIGINAL: •Skjønningene•

Jeg gikk på reductil i 2 mnd og gikk ned nesten 15 kg[:)]

Syns ikke det er dyrt for de er SINNSYKT bra, dessurten er jo prisen halvvert fra det de koster i før sommeren i fjord da var det over 600 kr for dem!

Til DEN virkningen så kunne jeg godt betalt 1000 kr for dem[:D]

De var utrooolig bra, jeg trena (syklet) første to ukene, da syklet jeg 30 min hver dag ...
De gjorde så jeg ble fortere mett
IKKE no godtesug
Giret på å få gjort noe (gå tur sykle osv)
Ble aldri svimmel eller noen biv som jeg har hørt om noen har fått!
Man MÅ bare huske på å SPISE selv om man ikke er sulten å drikke masse!!

Har en resept igjen som jeg skal ta en vakker dag [:D][:D][:D][:D][:D]

15 kg!! Hvor lenge etter fødselen tok du de? Kan jeg spørre hvor mye du veide da du begynte på de? Det høres fristende ut. Så du mener de koster under 600,- Jeg hørte de kostet over 750,-.....

er ingenting i forhold til meg.... 163 og 90 kg ja![:'(] systemet er fucked up og jeg går ikke ned selv om jeg mosjonerer mye![:'(]

Det er vel flere som har prøvd reducsil?

Noen som vet hva de koster?

eg går på dei no. har "bare" gått ned 7,5kg siden slutten av januar,men det passer meg fint. har en goooooooood del å ta av,så sakte nedgang er flott.m.t.p at huden skal trekke seg sammen[;)]  eg har heller ikkje kjent nåkke bivirkninger og blodtrykket mitt holder seg fint[:)]   eg betaler 391,5kr i mnd(28 tab.) trur det er det dei koster etter prisen gjekk ned i fjorhøst[:D]

Jeg begynte på de 22 oktober i fjor. Har gått ned stille  og forsiktig, men trener masse da. Så jeg er kjempe fornøyd. For 391,50 kr er de absolutt verdt det[:D]

gikk ned 18 kilo på 4 måneder på de. hadde 30 mg. ingen bivirkninger på meg (ble ganske tørst, men det er jo bare bra å drikke vann[;)]) men har hørt om flere som er blitt svimle av å bruke de. skal begynne igjen når jeg er ferdig å amme[;)]

Jeg gikk på Reduktil i 2005, aldri hatt problemer med vekta etter den kuren.

Forhåpentligvis funker Reduktil på deg og, meeen... ønsker du varig endring, må du alikavel jobbe for det.
Du bør trene og spise sundt, ligg unna godis, etc. (alt med måte ;)
Begynn med det mens du går på pillene, og fortsett med di posetive endringene som aldri før når du slutter på pilla, hvis ikke, så har du hivd pengene ut av vinduet.

ORIGINAL: suprAnirac

Jeg gikk på Reduktil i 2005, aldri hatt problemer med vekta etter den kuren.

Forhåpentligvis funker Reduktil på deg og, meeen... ønsker du varig endring, må du alikavel jobbe for det.
Du bør trene og spise sundt, ligg unna godis, etc. (alt med måte ;)
Begynn med det mens du går på pillene, og fortsett med di posetive endringene som aldri før når du slutter på pilla, hvis ikke, så har du hivd pengene ut av vinduet.

Takk for gode råd[:)] 

ORIGINAL: netteee

åh, vil ha sånne [:D]
men e vel ikke vits nu alikavel siden æ prøver å bli gravid.
men skal ha sånne en vakker dag [:)]

nei, en skal/bør gå på sikker prevansjon når en bruker dei.[:)] skal ikkje vere bra for fosteret

Funka kjempebra for meg, fikk en resept og dermed raste kiloene av! Resepten ligger ubrukt i skuffen ennå[:D]

ORIGINAL: Tiden flyr!!!

Funka kjempebra for meg, fikk en resept og dermed raste kiloene av! Resepten ligger ubrukt i skuffen ennå[:D]

Det er vel det jeg håper vil skje med meg og. Skal amme til Elen fyller året, så da kan jeg begynne på de. Har resepten i veska, så vi får se om ikke det skjer noe disse ukene jeg har igjen[:)]

betaler i underkant av 400kr hver mnd for reductil... fungerer kjempebra. har gådd ned 8kg på 4mnd uten å trene. kun justert litt på matveien.. betaler gjerne 400kr i mnd for de,enn å bruke 400kr på kjeks og snop... blir sikkert litt lettere å ta av seg nå som våren nærmer seg.. klarer ikke å være ute om vinteren,hater hele vinteren... så nå har jeg og ei venninne begynnt å trille med ungene de dagene det er vær til det..

Back
Topp