Redselen for å finne ut at det ikke er liv i magen.

Wabu

Forelsket i forumet
Vi har bestilt oss time til tul neste onsdag å jeg klarer ikke å legge ifra meg redselen om at det ikke er liv.
Har mistet i sa/ma (vet egentlig ikke hvilken av de) en gang før å vil nok alltid ha den frykten i bakhodet.
Jeg har minimalt med symptomer og det hadde jeg sist graviditet også så det skremmer meg i utgangspunktet ikke, den graviditeten endte jo i ei fantastisk lita jente.
Men likevel så skremmer det meg litt.
Håper bare så inderlig at det er liv og at alt er greit med den lille i magen:shy:

Krysser fingrene for deg :Heartred Mest sannsynlig er det nok fryd og gammen inni deg, men skjønner bekymringen. Jeg var på tul uke 8, og da banket et lite hjerte så fint. Men er fortsatt bekymret for at det ikke er liv der når jeg skal tilbake i uke 12. Helt idiotisk, har ingen grunn til å tro at jeg har mistet :oops:

Jeg kjenner på det samme. Skal på TUL på mandag formiddag, så «gru-gleder» meg til det! Hååååper at vi får se et bankende hjerte denne gangen [emoji173]️ Krysser også fingrene for deg på onsdag!

Vi har bestilt oss time til tul neste onsdag å jeg klarer ikke å legge ifra meg redselen om at det ikke er liv.
Har mistet i sa/ma (vet egentlig ikke hvilken av de) en gang før å vil nok alltid ha den frykten i bakhodet.
Jeg har minimalt med symptomer og det hadde jeg sist graviditet også så det skremmer meg i utgangspunktet ikke, den graviditeten endte jo i ei fantastisk lita jente.
Håper bare så inderlig at det er liv og at alt er greit med den lille i magen:shy:

Har selv en SA bak meg og vet så alt for godt hva du mener. Denne gangen har jeg bare bestemt meg for at det skal gå bra. Sender deg og alle andre som sliter med uroen og usikkerheten en stor klem ❤️

Jeg også kjenner meg igjen. Hadde en ma i januar, og ingen barn fra før. Prøver å slappe av og tenke at alt skal gå bra, men samtidig hender det at bekymringen tar overhånd. Vi har tenkt å bestille ultralyd i uke 12, det blir den første. Kjenner jeg gruer meg bare jeg tenker på det. Samtidig ser jeg for meg hvor glad og lettet vi blir når (om) alt står bra til. Prøver å ha fokus på tegnene på at alt er bra, fremfor omvendt. Men ikke alltid like lett .

Kjenner meg såååå igjen. Har mista flere ganger både mA og sa. Så det sitter i hode hele veien , tenk om det ikke er liv....
Men sett liv i uke 9 så håper alt står bra til i uke 12.
Krysser fingrene for deg og tror alt er bra❤️

Helt i samme båt som deg. Skal på TUL på mandag og er sykt nervøs! Men uansett hva det blir til, er det lite jeg kan gjøre med saken. Det har i grunnen roet meg litt ned i det siste. Det som skjer, skjer. Men Gud som jeg håper på en levende spire!

Har samme redselen. Jeg hadde MA, ingen blødninger, bare mye mindre symptomer, så den sitter godt i at det kan skje igjen.
Denne gangen er jeg "heldigvis" enda kvalm, så lover godt enda :)
Alt står nok bra til med spirelille i magen skal du se :)

Er også liveredd de ikke finner noe liv, men har alle symptomene ennå. Er 8+4 og vet ikke når tul blir ennå... håper liksom snart så en kan få roet seg ned samtidig som at om alt er bra er det mer baby å se hvor lengre eg venter

Jeg er så redd for d selv, etter at jeg mistet sist. Har vært på tul og sett liv, men nå nervøs for uke 12 tul og tror nesten ikke jeg tør å se på skjermen da.

Jeg føler det samme, selv om jeg så hjerte banke for en uke siden . Har en fra før og da hadde jeg akkurat like lite symptomer.

Føler akkurat det samme, og med lite (plagsomme) symptomer, klarer jeg ikke helt å ta inn over meg at jeg er gravid. Håper det hjelper dersom vi ser en levende spire på tul i morgen ettermiddag.

Helt i samme båt som deg. Skal på TUL på mandag og er sykt nervøs! Men uansett hva det blir til, er det lite jeg kan gjøre med saken. Det har i grunnen roet meg litt ned i det siste. Det som skjer, skjer. Men Gud som jeg håper på en levende spire!
Ja tanken min er det også, men trist er det jo uansett:p

Back
Topp