redsel for å begynne å blø...flere?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Flere enn meg som sjekker papiret HVER gang de er på do??
for å sjekke om det er kommet blod på papiret??

Jepp, samme her. Håper jeg skal roe meg etter ul på Onsdag så kommer...

jepp utrolig slitsomt å være litt småredd hver gang eg e på do. natt til lørdag for 2 uker siden gikk eg på do om natten og det va reint blod på papiret. ble livredd og lå hele natten og ventet på at eg skjulle få vondt eller noe. dagen etter va dt ikje blod der lenger men gikk til legen og tok blodprøve. fikk svar i dag og hcg nivået hadde steget heldigvis. så eg e superglad. ja så kommer nok til å fortsette å sjekke hvertfall fram til uke 12

Ja, jeg har sjekket med hver gang jeg har på do med alle tre! Men med sistemann nå, så skjedde det jo faktisk i uke seks at jeg oppdaget en stor flekk i trusa. Trodde jeg besvimte først, men skvatt vel bare. Heldigvis fikk jeg komme i ul og fikk se det lille vakre hjertet som dundret :)

Nei det gjør jeg ikke. Er jo bekymret nå og da, men tror jeg hadde blitt gal om jeg skulle tenkt på det hele tiden.
Etter at jeg blødde litt forrige uke men var til legen og fikk beskjed om at alt så bra ut har jeg ikke bekymret meg noe mer.

Jeg er livredd for det, og husker sist at DESEMBER var en fæl måned å gå på do i!!!!
De forbaska nisseluene på dopapiret!!!! De ga meg nesten anfall hver gang jeg gikk på do.

Jeg er SÅÅ redd for å oppdage blod, da jeg har mistet 2 ganger tidligere. 
da småblødde jeg fra ca uke 7 hver dag til jeg mista når jeg var 15 uker på vei. 

~Damen~~ skrev:
Jeg er livredd for det, og husker sist at DESEMBER var en fæl måned å gå på do i!!!!
De forbaska nisseluene på dopapiret!!!! De ga meg nesten anfall hver gang jeg gikk på do.

Jaaa! Møkkanisser! emoticon Jeg har hatt blod på papiret en del i det siste, så jeg sjekker. Uff, håper det gir seg.

JA!! Jeg sjekker HVER gang! Så har jeg sånn teit lambi dopapir me hjerter på, så får meg en støkk i blandt :/

~Damen~~ skrev:

Hehe .Unnskyld altså, skjønner det var fælt, men måtte le litt av denne :)

Ja.. absolutt!! Du er ikke alene der!!

Flangre skrev:

~Damen~~ skrev:

Hehe .Unnskyld altså, skjønner det var fælt, men måtte le litt av denne :)

Bare le :)
Denne gang har jeg gitt forbud mot dopapir med farger på

Back
Topp