Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Finnes det redningsvest til nyfødte? Og kan noen anbefale en god vest? Jeg elsker å være på sjøen, men synes det virker så klumpete for den lille å ha en svær oransje vest, liksom.....
vi kjøpte hh Redningsvest for noen dager siden. Den er fra 5 kg. Er den oransje ja, men er jo de som er best for barn... Siden de har den kragen. De ligger jo isåfall bare på ryggen uansett. Vi tenkte vi skulle teste ut hvertfall... Selvom det ikke ser så smart ut :) hehe.
Leste om denne varianten for en tid tilbake men husker jo ikke hvor!
Den skal være produksjonssatt nå så vidt jeg husker, men passer kun til ett bilsete (husker ikke hvilket)...
Hvis du er mye på båt kan det kanskje være interessant å sjekke ut litt nærmere, de redningsvestene som er på markedet i dag er visst ikke egnet til barn under 1 år, pga proporsjonene på barnet. Ansiktet vil sannsynligvis ende opp nedover og da er jo ikke vesten så mye hjelp i...
hh baby safe er hvertfall best i test. Den er godkjent og den er laget for å snu babyen i vannet, så bleierumpa ikke flyter opp... Da tipper de med hodet ned i vannet. Den er ikke ille i pris heller. 399 på obs.
Det finens fra 0-13 kilo hvis jeg ikke tar feil (husker ikke helt hva vår er)
Stort og klumpete blir det uansett, men Amalie trivdes veldig godt i sin. Var trygt og varmt :)
Bare vær sikker på at du får en modell som roterer barnet over på ryggen hvis det detter i vannet.
Vet det var noen vester som strøyk nå fordi nakkekragen er for stor og blir liggende oppå barnets hode og trykke det ned i vannet.