REDIGERT!! Jeg har født verdens deiligste gutt!

Twirler

Blir kjent med forumet
Prinsen kom på fredag, 10.februar kl 1535, på Kristiansand Sykehus.. Akkurat to uker før termin! =) Det råeste jeg noen gang har opplevd! Historie kommer =) Gratulerer med morsdagen alle sammen! =) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Torsdag var det noe slimaktige greier som kom med en tynn, tynn stripe blod.. Tenkte slimpropp?? Kl 0539 fredag, 10.februar, bråvåknet jeg av tissetrengthet.. Gikk på do, og der gikk enda mer slimaktig greier.. Jeg var ikke i tvil.. Slimproppen var gått..! =D Gikk inn for å legge meg igjen da jeg fikk et lignende mageknip.. La meg til å sove men knipene kom igjen og igjen.. 9 min gikk til 5 min mellom hver.. Stod opp for å kjenne litt på om det faktisk var rier.. Etter en dusj satt knipene seg i ryggen og begynte å bli ubehagelige.. Ringte føden, var nå 3 min mellom hver.. Vekket kommende far og han fikk jammen fart på seg.. Dro inn på sjekk, og jeg var innstilt på å måtte hjem igjen.. Kl 0845 var det 3cm åpning og vi fikk fødestue.. Passerte fort 5 cm og hadde 5 rier på 10 min da jeg ble introdusert for lystgass.. Guds gave!! Himmel for en fryd..! Prøvde også noe sterilt vanns popler, men de var vondere enn riene i seg selv.. Grusomt! Kl 13 fikk jeg enorm trykketrang, vannblæra var sprekkeferdig, 7cm åpning og det ble besluttet at vannet skulle tas.. Herlig følelse med det varme vannet, og gullet stupte visst ned i bekkenbunnen.. Full åpning!! Stressa med å finne riktig presserytme så lå i en time og pressa uten å få han lenger enn til selve kroningen.. Prøvde et par rier til før jordmor besluttet å gi et lite klipp.. Klarte tre bøse press på neste rie og på siste kom herligheten ut i en fei.. En ubeskrivelig følelse å få den varme kroppen opp på brystet..! En stolt pappa klippet navlestrengen og etter en stund ble han veid og målt.. 3590g og 50cm lang.. Var rød og nydelig i huden..! Å oppleve en fødsel er det råeste jeg noen gang har vært med på..! Jeg er så stolt av hva min kropp presterte i kampens hete at dere andre førstegangsfødende rett og slett nesten bare må glede dere.. Det er råe krefter ute og går.. Tro meg! Beklager lengden på historien, men tror den bærer preg av en svært fascinert og lykkelig mamma..! =) Avslutningsvis ønsker jeg dere resterende ventende all mulig lykke til! Vi kvinner har en magisk kropp! =)

Gratulerer så mye med gutten :)

Gratulerer så mye med gutten, gleder meg til å høre mer om opplevelsen din :)

Gratulerar så mykje!

Gratulerar så mykje!

Gratulerer så masse

Gratulerer så masse :)

Gratulerar så mykje! Kjekt å lesa historen din og. Gleder meg til det blir vår tur no :)

Back
Topp