Redigering av bilder

Hva er egentlig vitsen med det?.

Personlig Syns jeg redigerte bilder blir så falske..nei heller vanlig bakgrunn, Henger ofte opp forheng bak, når jeg tar bilder til f eks julekort osv. Tenker ofte både en og to ganger før jeg tar bilde å sjekker bak ungen. er det mye rot bak, fjernes det.. men når hele bilde lyser redigering, da blir det feil..

Thi-hi. Skal vi være enige om å være uenige vi da. Her er årets julekort fra oss.....[;)]

hehe. greit det kan vi være.. men det bilde der var ikke såååååå  .... 
kjempe kult bilde.. der  er jo noe av bakgrunnen igjen..

jeg mener de bildene hvor bare ungen er igjen  å ikke noe bak

Hehe, men anngående "fiksing" av ting. Tenåringen min sa at vi ikke skulle fjerne kviser og slikt på bildet. "For det er jo slik jeg er nå mamma" sa hun. Så er ikke retusjert helt bildet vårt da.
Men skjønner hun som skrev at når man har fått røde øyne og barna bare nekter å være med. Da er det i følge min bok heeelt lov å trikse litt.

ORIGINAL: caka

Thi-hi. Skal vi være enige om å være uenige vi da. Her er årets julekort fra oss.....[;)]

For ett utrolig kult bilde [:D] hvordan får du til det egentlig, kjempe imponert jeg [:)]

Jeg er egentlig blank på å gjøre "triks", men hun her gjør det enkelt til og med for meg:
http://photoshop.blogg.no/

Back
Topp