Redigere

Attpåklatt85

Betatt av forumet
Skuddårsspirene 2024
Går det ikke å redigere eget innlegg/kommentar?
Mulig jeg bare er for lite teknisk anlagt men jeg finner i allefall ikke ut hvordan jeg får til å redigere :rolleyes:
 
Du trykker på de tre prikkene som kommer opp ved siden av ‘rapporter’, helt nederst på innlegget ditt :)
 
Du trykker på de tre prikkene som kommer opp ved siden av ‘rapporter’, helt nederst på innlegget ditt :)
Er du på appen, på mobil? Er ikke noen prikker ved siden av «rapporter» hos meg, så har også lurt på dette :)
 
Min opplevelse er at det er ikke alle tråder jeg kan redigere på. Denne kan jeg redigere på, og «hvor langt er du på vei» blant annet kan jeg redigere. Mens andre får jeg ikke mulighet til det. Vet ikke hvorfor det er sånn, relativt fersk bruker :confused013
Er på mobil (nettside) .
 
Sniker

Noen ganger sjer det tekniske feil som gjør at man mister tilgang til å redigere. Om du kommenterer inne på linken jeg legger til nederst så pleier forumansvarlig å fikse relativt fort slik at du får tilgang :happy:

 
Sniker

Noen ganger sjer det tekniske feil som gjør at man mister tilgang til å redigere. Om du kommenterer inne på linken jeg legger til nederst så pleier forumansvarlig å fikse relativt fort slik at du får tilgang :happy:

Da har jeg gjort det så får vi se:)
Takk for hjelpen
 
Back
Topp