Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ordna noJeg har plutselig mistet "rediger innlegg" muligheten.. kan jeg få den tilbake?
TakkDet er ordna no
Jeg får heller ikke redigert innleggene mine. Kan du hjelpe meg?
Det er ordna til begge toMeg også, vær så snill
FiksetHei, jeg får heller ikke til å redigere innleggene mine, kan noen hjelpe?
Nå skal det være i ordenJeg får ikke til å redigere innlegg, kan noen hjelpe meg med dette?
TakkNå skal det være i orden
Skal være i orden igjen nå.Eg får heller ikkje redigert innleggene mine lengre , noen som kan fikse ?
Pusher litt på denne, siden det enda ikke ser ut til å være på plass. Noen som kan hjelpe?Jeg har også mistet muligheten til å redigere innleggene mine, og jeg får heller ikke til å laste opp profilbilde. Er det noen av dere forumansvarlige som kunne hjulpet meg med dette? Takk på forhånd
Nå skal det fungere igjenPusher litt på denne, siden det enda ikke ser ut til å være på plass. Noen som kan hjelpe?
Kan ikke redigere innleggene mine lenger... Mulig å få det fikset? Hadde vært helt supert
Det er banneret når man er medlem (har tilgang) i en skjult gruppe, f.eks i en termingruppeLitt teit spørsmål men.Hvordan får jeg skrevet feks : junilykke2020? Under navnet mitt?