Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ordna noJeg har plutselig mistet "rediger innlegg" muligheten.. kan jeg få den tilbake?![]()
TakkDet er ordna no![]()
Jeg får heller ikke redigert innleggene mine. Kan du hjelpe meg?![]()
Det er ordna til begge toMeg også, vær så snill![]()
FiksetHei, jeg får heller ikke til å redigere innleggene mine, kan noen hjelpe?![]()
Nå skal det være i ordenJeg får ikke til å redigere innlegg, kan noen hjelpe meg med dette?![]()
TakkNå skal det være i orden
Skal være i orden igjen nå.Eg får heller ikkje redigert innleggene mine lengre , noen som kan fikse ?
Pusher litt på denne, siden det enda ikke ser ut til å være på plass. Noen som kan hjelpe?Jeg har også mistet muligheten til å redigere innleggene mine, og jeg får heller ikke til å laste opp profilbilde. Er det noen av dere forumansvarlige som kunne hjulpet meg med dette? Takk på forhånd![]()
Nå skal det fungere igjenPusher litt på denne, siden det enda ikke ser ut til å være på plass. Noen som kan hjelpe?
Kan ikke redigere innleggene mine lenger... Mulig å få det fikset?Hadde vært helt supert
![]()
Det er banneret når man er medlem (har tilgang) i en skjult gruppe, f.eks i en termingruppeLitt teit spørsmål men.Hvordan får jeg skrevet feks : junilykke2020? Under navnet mitt?