Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slette innlegg kan du dessverre ikkje gjere. Men det ser ut til at du skal kunne redigere innlegg igjen i alle fallHei!
Har ila. dagen mistet muligheten til å redigere innleggene mine, for evt. skrivefeil eller tilføyelser. Det er heller ikke mulig å slette innlegg her inne har jeg oppdaget, eller er det bare meg?
Mvh Shoegrl
Takk for svar, ja - fikk svar fra Tamara om at redigerings muligheten hadde blitt fikset ila. dagen. Kan jeg spørre hvorfor det ikke er mulig å slette innlegg, for av og til så kan det gå fort i svingene, at man heller vil slette og starte på nytt. Spør fordi jeg lurer, ikke fordi jeg ikke respekterer reglene.Er helt ny i forumet sjø, men etter å ha vært i andre forum, så må jeg innrømme at Babyverdens forum er hakket bedre enn andre. Ingenting jeg savner her, med unntak av slette-muligheten, bare mer positivt overrasket over hvor mye liv og røre og herlige folk det er her inne.
![]()
Takk for utfyllende forklaring.Trives veldig godt her inne, genialt med forum-app også. Ha en fortsatt fin kveld!