Redigere innlegg

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Hei!

Har ila. dagen mistet muligheten til å redigere innleggene mine, for evt. skrivefeil eller tilføyelser. Det er heller ikke mulig å slette innlegg her inne har jeg oppdaget, eller er det bare meg?

Mvh Shoegrl

Hei!

Har ila. dagen mistet muligheten til å redigere innleggene mine, for evt. skrivefeil eller tilføyelser. Det er heller ikke mulig å slette innlegg her inne har jeg oppdaget, eller er det bare meg?

Mvh Shoegrl
Slette innlegg kan du dessverre ikkje gjere. Men det ser ut til at du skal kunne redigere innlegg igjen i alle fall :-)

Takk for svar, ja - fikk svar fra Tamara om at redigerings muligheten hadde blitt fikset ila. dagen. Kan jeg spørre hvorfor det ikke er mulig å slette innlegg, for av og til så kan det gå fort i svingene, at man heller vil slette og starte på nytt. Spør fordi jeg lurer, ikke fordi jeg ikke respekterer reglene. ;) Er helt ny i forumet sjø, men etter å ha vært i andre forum, så må jeg innrømme at Babyverdens forum er hakket bedre enn andre. Ingenting jeg savner her, med unntak av slette-muligheten, bare mer positivt overrasket over hvor mye liv og røre og herlige folk det er her inne. :)

Takk for svar, ja - fikk svar fra Tamara om at redigerings muligheten hadde blitt fikset ila. dagen. Kan jeg spørre hvorfor det ikke er mulig å slette innlegg, for av og til så kan det gå fort i svingene, at man heller vil slette og starte på nytt. Spør fordi jeg lurer, ikke fordi jeg ikke respekterer reglene. ;) Er helt ny i forumet sjø, men etter å ha vært i andre forum, så må jeg innrømme at Babyverdens forum er hakket bedre enn andre. Ingenting jeg savner her, med unntak av slette-muligheten, bare mer positivt overrasket over hvor mye liv og røre og herlige folk det er her inne. :)

Hei :)
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det var koselig å lese :)

Ang. sletting av egne innlegg så står det forklart i forumreglene våre:

Eierskap av innlegg
Innlegg du poster på forumet hører forumet til, og massesletting av innlegg på vegne av brukerne vil ikke forekomme. Du kan selv i ettertid redigere egne innlegg, og moderatorer kan på forespørsel vurdere å slette enkeltinnlegg dersom det foreligger særlige grunner til dette. Ut over dette har FV/BV ingen plikt til å slette innlegg på vegne av brukerne. Dette er også av respekt for de andre som deltar i trådene, da de skal kunne stole på at deres svar vil bli stående i riktig kontekst for fremtiden. Tenk deg om to ganger før du legger ut tråder eller bilder. Dette gjelder særlig dersom trådene omhandler eller viser bilder av andre personer enn deg selv, inkludert egne barn. Ved sletting av bruker, beholdes alle tråder, innlegg og bilder.

http://forum.babyverden.no/help/terms

Derfor har brukerene på forumet mulighet til å redigere bort teksten i sin helhet, men ikke slette innlegget/tråden sin.
Om man har blitt sitert på noe man i ettertid har fjernet, så er vi selvsagt behjelpelig med å fjerne dette, bare å sende oss en pm ;)

Takk for utfyllende forklaring. :) Trives veldig godt her inne, genialt med forum-app også. Ha en fortsatt fin kveld!

Back
Topp