Redebyggingen har endelig startet!!

Fire-må-det-være!

Glad i forumet
Ja, i dag har jeg virkelig fått unna mye til den store familieforøkelsen;-D
Fikk mannen til å hente ned alt av babytøy, kluter og bleier. Samt bagen som babyen skal ligge i i starten. Vogga skal stå på stua, den er for fin til å ha på soverommet!!
Så ble det jo selvfølgelig til at jeg vasket alt tøyet, og tromlet det som tromles kan - strøket og lagt på sengeklær i vugga, vogna og bagen:-)
Ryddet/vasket og satt begge stellekommodene på plass, en stasjon i hver etasje - og fordelt stelleutstyr på hver plass!
Ungene begynner å merke at det nærmer seg nå, og de fikk være med på å plukke ut nøytrale babyklær - og de fantaserte om da de vår såååå små, at de kunne bruke str. 50.. hihi..
Nå er jeg i rute, endelig... Bilstolen er vaska, og jeg har lagt klart babyteppe og lue i det - slik at mannen skal slippe å lete... eh.. kontrollfreak? Jeg??? hahaha... men er utrolig glad for at mannen var hjemme i dag, ble plutselig kjempesliten - og måtte ha en time på sofaen... og da jeg våkna hadde han lagt ned begge ungene, og vekte meg med støvsuger´n :-)

HVordan er det hos dere, har dere alt klart? Snart i mål her da, fra og med i dag;-)

SÅ flink du har vært:) Ja her ble det fart på sakene på mandagen, jeg ringte nemlig sambo på søndag kveld å fortalte at kanskje fødselen var i gang og at han kanskje måtte komme hjem fra jobb (da han jobber døgn av og på skift) SÅ han dro ut å handlet madrass ogdyne og sengetøy til den lille mens jeg satte opp senda. I går kom vogna på plass og jeg ryddet og støvsuget bilen. SÅ nå er også alt av sengetøy vasket, klær tepper o.l på plass sykehusbaggen pakket og står klar:) 

HERLIG Å VÆRE I RUTE MED DET MESTE NÅ JA;-) Bare å vente... å vente....

Her er vi ikke helt ferdige enda. Alt som skal vaskes er vasket, men vi har ikke ryddet på plass noe - sengen er fremdeles på loftet. Men vi har sagt at vi skal bruke helgen til å "bygge rede" :-)

Men jeg tror at den her lille gullklimpen drøyer til termin og kanskje mer enn det, jeg har veldig få tegn på at fødsel snart skulle være i gang. Jeg er for all del veldig mye mer sliten denne uken, jeg sover veldig dårlig og har forferdelig vondt i ryggen, men utover det har jeg hverken mye kynnere eller kjent noen rier enda.

Back
Topp