Redebygging

Baby0624

Blir kjent med forumet
Flere som har begynt redebygginga? Har vært 100% sykmeldt siden oktober pga. kvalme/bekkenløsning, typ ligget på sofaen i 8 mnd og vært dausliten. MEN, de siste par dagene har jeg hatt så utrolig mye energi i kroppen, vanskelig å sove, kjenner på en type «uro» i kroppen. Ikke hverdagskost å støvsuge huset, sette på maskinvask, omrokkere hele verandaen før hanen galer! :excited001 12 år siden sist graviditet så husker ikke så mye av dette! Er 35+1 i dag!
 
Jeg får litt redebygging over meg, men ikke så mye som mannen! Han ommøblerte soverommet igår og bar og styra :hilarious: Så her begynner ting å bli veldig klart!
 
Her har det vart ca 1,5mnd.

Det er mye jeg kan forstå av det, at jeg vil rydde unna ting som ikke trenger ligge fremme, sortere klærne så man ikke har overfylte skuffer og skap, men...

Men, hvorfor i alle dgaer syntes jeg det en dag var dødsviktig å rydde og vaske inni skoskapet?:hilarious:
Så det kan da inderlig ligne på at man bygger rede ja!
 
Vi skal flytte i juli, så forsøker å beherske meg siden vi ikke skal bo lenge med baby her. Men kjenner et veldig økt behov for å ha det ryddig, typ at jeg må sette ting i oppvaskmaskinen med én gang, vaske overflater oftere enn ellers, kurvene med klesvask må være så tomme som mulig osv. :smiley-ashamed004 :Heartpink
 
Flere som har begynt redebygginga? Har vært 100% sykmeldt siden oktober pga. kvalme/bekkenløsning, typ ligget på sofaen i 8 mnd og vært dausliten. MEN, de siste par dagene har jeg hatt så utrolig mye energi i kroppen, vanskelig å sove, kjenner på en type «uro» i kroppen. Ikke hverdagskost å støvsuge huset, sette på maskinvask, omrokkere hele verandaen før hanen galer! :excited001 12 år siden sist graviditet så husker ikke så mye av dette! Er 35+1 i dag!
Kan ikke si jeg merker mye av hverken trangen eller energien til å gjøre det, men har styrt med å lage klart eb stund fordi vi hadde ingenting klart sist når baby kom tidligere enn ventet å det var super travelt å måtte ordne alt når baby kom. Så denne gangen har jeg gradvis gjort mer og mer klart så vi slipper å stresse med det bår babyen er kommet;-)
 
Jeg fikk plutselig en trang til å vaske babytøy jeg også nå, etter mye murringer i mage og rygg i helgaxsmile9 Så nå er to maskiner nettopp ferdige, og skal få på plass kommoden til babyklærne i morgen :Heartred Har handlet en del utstyr på finn, da vi hadde solgt unna det meste av utstyret siden attpåskatten ikke var helt planlagt :knegg: Men veldig ønsket selv om vi ikke hadde planlagt det altså :Heartred
 
Back
Topp