Redebygging

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Jordmor Ragna sier hun av og til må le litt sammen med dere gravide. Og det skjer ganske titt når det handler om redebygging. For hun opplever virkelig at dere bygger rede.

Les blogginnlegget hennes her :)

Har du begynt redebyggingen? :)

Jepp. Vi har pusset opp og styrt på som bare det for å få redet vårt klart! Jeg har tatt meg for det meste av babyutstyr og slikt (handle, vaske klær etc), mens mannen har gjort andre ting med huset [emoji1]

Har samlet inn alt av utstyr, men ingenting er på plass enda! Mannen er i nyehuset hver kveld og pusser opp, så håper vi å komme i hus før babyen kommer [emoji4]

Er ikke ferdig med innkjøp engang vi [emoji28] stresser ikke, pusler med det som er her, men får ikke gjort så mye mer før vi har en stelleplass :)
Så lebge babyen har det viltigste (klær, ett sted å sove og kjærlighet) så kommer vi langt tror jeg :)

Har samlet inn alt av utstyr, men ingenting er på plass enda! Mannen er i nyehuset hver kveld og pusser opp, så håper vi å komme i hus før babyen kommer [emoji4]
Vi holder også på med oppussing. Ferdig med to soverom. Stua skal males de nærmeste dagene. Og når gubben kommer hjem fra jobb på onsdag skal nytt gulv klikkes på :) kjøkkenet står i ventemodus (svigerfar har litt planer der ifht kjøkkeninnredning og nye veggplater). Håper bare vi blir ferdig i løpet av et par uker. :o 4 uker og 5 dager til termin i dag :/ :)

Har hatt alt på plass i flere måneder allerede, men har brukt hele helgen på å vaske ned klær, dyner, madrass trekk og stellebord + organisert innholdet. så nå begynner det å bli klart [emoji4]

Jeg er superrastløs og jeg er så og si ferdig med alt som som skal gjøres / kjøpes! Så frustrerende, hva skal jeg bruke de resterende 5 ukene fram til termin til nå [emoji37]

Jeg er superrastløs og jeg er så og si ferdig med alt som som skal gjøres / kjøpes! Så frustrerende, hva skal jeg bruke de resterende 5 ukene fram til termin til nå [emoji37]

Bak (kjekt m ting i fryseren i barselstia), kjøp julegaver, strikk/hekle/lag ting (smokkesnor,rangler etc), SOV! [emoji6], se serier, gå til frisør/hudpleier etc og gjør ting DU vil [emoji6]

Back
Topp