Redebygging

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Kvalmen og trøttheten er over og redebyggingen har slått til for fullt... :D

Hele tiden kverner det i hodet ting jeg burde gjøre...og jeg får knapt ro på meg til å gjøre ferdig et sted fordi jeg er så ivrig på å starte på det neste stedet.... :D

Hva med dere? Klør dere i fingrene etter å fikse og ordne og rydde og klargjøre og shoppe.. og ... og...? :D

Driver å møblerer soverommet vårt i hodet. Usikker på hvor jeg skal plassere ting, rommet er ikke kjempestort men tror vi får plass til både sprinkelseng og kommode med litt ommøblering.

Teller det at jeg har revet veggen mellom stue/kjøkken for å kunne følge med når jeg skal lage mat?! :angelic:
Og nytt kjøkken skal og på plass før lille spire kommer! Og Loftet skal pusses opp... Skulle gjort noe med badet og for lettere stelling kjenner jeg....
Gubben er heldigvis med, men ikke like "entusiastisk" (les. manisk) som meg.

Hodet mitt jobber for fullt her også[emoji6] men med full jobb og kranglende bekken. Er det ikke mye jeg får gjort.
Men skal over på gradert sykemelding nå snart. Og håper at formen tillater litt mer en bare jobb da;)

Kom til meg i dag når vi fikk vite at det er en drømmeprins i magen:rolleyes:

Hode jobber i fullgir. Rommet er ferdig pusset opp, men ikke møblert, badet vårt er lite, der har vi ikke plass til stellebord, lurer litt på hvordan vi løser det Tippa for gubben da jeg foreslo vegghengt, for her kom det ikke på tale å bore i fliser og membran osv osv... :rolleyes: Sist hadde jeg stellebord på barnerommet, det blir nok den løsningen denne gangen også.

Fikk en svær IKEA pose med klær og stæsj tilbake fra bruttern. Hei overvekt på flyet [emoji23] Prøvd å sortere litt, gir nok bort endel til Fretex, og legger igjen endel større str i skapet til neste sommer.

Jaaa her har vi snudd huset på hodet i helgen og gått gjennom alt som har lagt lagret etter guttene. Så er veldig spent nå til uken når vi skal på oul og se om vi trenger å kjøpe noe eller ikke[emoji23] da først kan jeg begynne å planlegge innkjøp[emoji4]

Jeg får ikke begynt på barnerommet før mannen har ordnet kjellerstuen. Og jeg har lovet å ikke mase før etter OUL 31.august.. [emoji85] Det er SÅ vanskelig å ikke mase!!

Så jeg har drevet stor-rengjøring, fikset på rommet til 11åringen, kjøpt lystette rullegardiner på IKEA, kjøpt og hentet vugge fra finn.no, og fått malt en vegg i stuen penere (minty breeze) [emoji1]

..Men må ta hensyn til både hode og bekken, så noen urolige pauser blir det [emoji111]

Jeg får ikke begynt på barnerommet før mannen har ordnet kjellerstuen. Og jeg har lovet å ikke mase før etter OUL 31.august.. [emoji85] Det er SÅ vanskelig å ikke mase!!

Så jeg har drevet stor-rengjøring, fikset på rommet til 11åringen, kjøpt lystette rullegardiner på IKEA, kjøpt og hentet vugge fra finn.no, og fått malt en vegg i stuen penere (minty breeze) [emoji1]

..Men må ta hensyn til både hode og bekken, så noen urolige pauser blir det [emoji111]

[emoji23] må bare le. Redebyggingmodus er rare greier.
Vi reiser hjem fra ferie imorgen og jeg regner med at det blir sving i sakene for meg også.

Planer er allerede lagt i hodet, men alt må skje i riktig rekkefølge, ellers blir det totalt kaos i huset :p

Har allerede funnet frem vogna, sengetøy og annet tilbehør til senga. :P Har også ryddet klærne til storebror, og pakket ned/funnet frem mye. Nå driver jeg å ommøblerer rommene i hodet mitt, og planlegger hvor ting skal være. Har skrevet lister over hva vi har, og hva vi må kjøpe.
Tenker nesten ikke på annet enn alt jeg "må" gjøre før babyen kommer, men det var verre med første :P

Back
Topp