Redebygging :)

Rosa89

Rosa89
Endelig har storesøster flyttet inn i sitt nye rom, så da kan vi male lillebror sitt rom og begynne og sette opp ting :)
Gleder meg til og vaske de små klærne.Andre som har begynt eller allerede er ferdig med babyen sitt rom?

Joda, har nå begynt "så smått :Heartred"
Har handlet litt utstyr + litt klær.... Blir kjekt å få alt på plass!

Vår første baby, å eg gleder meg enormt!
Samboer er ikkje heilt gira endå, han er så redd for meg....

Eg elsker å sjå i babybutikker, men me bur dessverre langt vekke, så eg nøye meg med vindus-shopping / litt shopping på nett.... Black friday varene begynne å komma i posten :hello2

Ellers blir det nok ikkje rom på babyen med ein gong dessverre...
Mannen e kun heima i helgene, å då e han kjempesleten! Me ska laga heilt nytt rom, det blir en utfordring... :flower
Men gleder meg til innredning!!

:Heartbigred

Vi hadde tenkt å ordne til barnerommet før jul nå, men tenker vi venter til sommeren, siden babyen kommer til å sove sammen med meg i mange måneder

Ja, vi har nettopp malt barnerommet! :) Hun kommer ikke til å bruke det stort de første månedene hehe, men greit å få ting i orden synes jeg :) også er det jo så koselig!

Har vasket skapene og vasket opp klær/dyner/ulldresser jeg har fra før og det jeg har kjøpt til nå av bodyer....
Så er d bare å vaske sengen og gulv og tak og gjøre rommet litt mer koselig og ikke bare grå vegger :p;) så enda litt arbeid igjen :) men godt å ha begynt litt ;)

Har begynt å ordne litt og handle litt, men jeg tror jeg setter inn høygiret etter nyttår :) rommet er så og si klart fra før, mangler bare litt finpuss..

Back
Topp