Redebygging

Karosunni

Betatt av forumet
Hei!

Hvor langt er dere på vei og hva er ordnet i stand?

Har endel klær.. bilstol, stellemadrass, seng, litt kluter.. men ingen bleier eller smukk i hus..

Er i uke 28 så det er jo noen uker igjen

Jeg hadde alt kjøpt inn i uke 30 med begge. Begynte så smått å kjøpe inn etter oul, det meste kjøpt inn mellom uke 24 og 30. Bagen ble pakket og seng oppredd og alt vasket og lagt på plass klart til uke 35.

Jeg er i uke 37, og har det meste klart. Jeg hadde endel ifra førstemann, men har også handlet inn litt. Det eneste jeg mangler nå er litt flere lakener til sprinkelsenga, helsetepper, ammeinnlegg og ammebh'er :)

Jeg har ikke gjort noe som helst klart, er 19 uker på vei. Men har det meste etter førstemann, så det er ikke noe stress. Merker at organiseringstrangen begynner å bli stor, da, så det kommer nok snart! ;)

Her er senga i hus, men ikke madrasser, dyner og slikt, vogna har vi kjøpt, mangler bare trekket til sportsdelen, har noe klær og luer, bilstol, babygym faktisk og vippestol.

Har planer om å bruke tøybleier, har fått inn noe.

Stellebordet er klart, må bare flytte det éne TVt :-P ammepute har vi også :-)

Og noe smått, men heller ingen sutter :-P

20 uke og redebyggingen startet nettopp. (Etter oul) har kjøpt litt klær, en kommode, og stellebord. Begynt å ordne rommet. Har deg meste snnet etter søskenene. Mangler litt sengetøy og klær, og bag til vogna. Har god tid på oss

bare i uke 13 her, men lysta til å starte innkjøpene øker for hver dag :) Eneste som er ordnet i hus her, er en strikkegenser med hue og votter jeg laget forrige uke. klarte ikke dy meg :) resten tar vi en stund etter oul :)

Er i uke 24, føler jeg begynner å ha en del, men etter diverse lister og anbefalinger mangler jeg en del enda :P Har en del klær i tillegg til stellematte, seng, bilstol og badebalje :)

Med førstemann var vi veldig tidlig ute med alt, hadde nesten alt klart før jeg var halvveis! Denne gangen tenker jeg vi tar det litt mer med ro siden vi har mye av det vi trenger allerede :) har begynt å hekle litt klær, det er hyggelig :) Bare 10 uker her da.

Jeg er 23 uker, og har det meste av de "store" tingene å plass. Stellekommode, vogn, vugge, seng og bilstol. Stellekommoden er kjøpt ny, bilstolen har jeg fått og vugga har bestefaren til pappaen laget :) Vogna og senga er kjøpt brukt, ramlet over noen røverkjøp så derfor jeg har kjøpt ganske tidlig :) Har også endel klær jeg har arvet av ei venninne, litt nytt kjøpt på salg og kjøpt brukt :)

Vi har det meste av utstyr etter Vesla. Men kjenner at å dra på jobb i morgen (butikken full av name it klær) blir skummelt etter som det er første dag på jobb etter at jeg fant ut at vi venter gutt denne gangen :P

Andre ting jeg skal begynne å handle inn er sengetøy og andre ting som trengs med "guttete" preg!

Er i uke 23, og har bestilt vogn. Har det meste store etter storesøster, så har d jo i hus, men ingenting er funnet fram eller skrudd opp enda.:-p

Er i uke 19, og har ikke kjøpt annet enn garn og oppskrifter. Vi venter til etter OUL med de større innkjøpene ;)

Er uke 27 nå. Vi har noe klær og en del ting. Vi mangler i grunn madrasser til senga. Stellebord og babycall. Kan hende vi trenger litt mere klær men ikke tittet veldig godt etter enda. Mangler kommode til å ha på babyrommet. Men dette er heller ikke ferdig enda.

Hei!

Hvor langt er dere på vei og hva er ordnet i stand?

Har endel klær.. bilstol, stellemadrass, seng, litt kluter.. men ingen bleier eller smukk i hus..

Er i uke 28 så det er jo noen uker igjen

Hei!

Er i uke 25. Har kjøpt inn vogn og bilstol... Skal ha en ny handlerunde for å finne stellebord, vippestol og etc snart! Visste ikke at shopping kunne være så koselig!! :Heartred Funnet masse gamle klær fra da jeg var liten. xsmile3 Gøy og se at mye av det er brukbart! Nå vet ikke vi kjønnet på babyen, men hvitt, gult og grønt er jo nøytralt så det blir fint!

Jeg var tidlig ute og hadde nok alt klart i uke 30:p føst i uke 35 også så det var nok sjebnen:p

Back
Topp