Redebygging!

Bruker00ma

Betatt av forumet
Eg har aldri vore ein særskild ryddig person og eg har alltid noen anna å gjere enn å vaske hus, men den siste mnd; wow!
Eg har ikkje gjort anna enn å vaske, rydde, organisere, fikse og kaste.
Eg får ikkje slappa av skikkeli utan at alt er strøkent!
Fleire som har det sånn? Kjem det til å fortsette etter småen er ute? :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg var også sånn mot slutten av svangerskapet med junior......

For min del tror jeg det var litt for å få tiden til å gå fortere, måtte holde på med noe hele tiden.... Men jeg gikk desverre tilbake til det rotehuet jeg egentlig er etter at junior ble født........ :-p

Eg håpar eg kan beholde litt av trangen til å ha det reint og pent, for det er superdeilig å ikkje måtte "styrtrydde" når det ringer på døra ;)

Eg håpar eg kan beholde litt av trangen til å ha det reint og pent, for det er superdeilig å ikkje måtte "styrtrydde" når det ringer på døra ;)

Hehe.... Det scenarioet kan jeg kjenne meg igjen i..... :-p

Var sånn siste uka sist, og nå bryr jeg meg ikke om hvordan det ser ut ;) Og ryddetrangen forsvant når ungen kom ut :p

Hvis man har en god rutine på å rydde opp etter seg, ta oppvasken med engang, sette på en maskin med klær før det renner over, skal man fint klare å holde det ryddig når man får man også. Og da er det så mye lettere å gjøre rent .
jeg orker ikke leve i rot, selvom jeg har fått barn.

Jeg leste om det fenomenet da jeg gikk gravid. Dessverre så fikk jeg ikke oppleve det selv :P

Det genet kom aldri til meg!

Back
Topp